  • 1. Data: 2006-07-08 17:05:31
    Temat: Ktory Bank wybrac
    Od: heh <b...@w...pl>

    Witam.
    Mam wlasną działalnosc gospodarczą do tej pory korzystam z Banku
    Sląskiego jednak chciałbym otworzyc konto bankowe na Firmę. Zastanawiam
    sie ktory Bank wybrac. Obecny Bank Sląski oferuje mi ze po poł roku
    konta na Firme moge otrzymał nawet do 50 tys zł kredytu. Ktory Bank jest
    bardziej godny uwagi.
    Dzieki za porady

  • 2. Data: 2006-07-08 18:01:24
    Temat: Re: Ktory Bank wybrac
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Mam wlasną działalnosc gospodarczą do tej pory korzystam z Banku

    PolecAM vwBANK

    tEŻ MAM DZiałalność

    Kasia

  • 3. Data: 2006-07-08 18:06:43
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    oczywiście działasz, ale nam na nerwy :D

    --
    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 4. Data: 2006-07-08 18:18:57
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>