  • 1. Data: 2006-07-08 13:38:09
    Temat: Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez int
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Żaden.

    Ja bym nie przesadzal, ze zaden. A moze wystawca faktury/rachunku
    umieszcza kody o strukturze zestandaryzowanej? Nigdy nie wiadomo, moze
    sie taki trafic. Generalnie trzeba wiedziec, jakiego typu kod (jesli
    wogole jakiegos) jest na rachunku i przeczytac opisy do skanerow.
    Pytanie tylko czy warto kupowac urzadzenie za kilka stow, aby
    zeskanowac kody do przelewow, ktorych miesieczna prowizja jest tak
    mala, ze koszt skanera zwroci sie juz po kilku/kilkunastu latach?

  • 2. Data: 2006-07-08 13:50:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Wrzodak napisał(a):

    > Ja bym nie przesadzal, ze zaden. A moze wystawca faktury/rachunku
    > umieszcza kody o strukturze zestandaryzowanej?

    Jakiś standard oczywiście istnieć musi, zwłaszcza w przypadku faktur
    możliwych do opłacenia w sieciach typu VIA, billbird etc.
    Co nie znaczy, że mając w domu czytnik dostaniesz soft który sczyta dane
    i uzupełni odpowiednie pola w formularzu przelewu. :-)

    > Nigdy nie wiadomo, moze
    > sie taki trafic. Generalnie trzeba wiedziec, jakiego typu kod (jesli
    > wogole jakiegos) jest na rachunku i przeczytac opisy do skanerow.

    Śmiem twierdzić, że nie mając softu udostępnionego przez wystawcę (ew
    sieć płatności) nic nie zdziałasz.

    > Pytanie tylko czy warto kupowac urzadzenie za kilka stow, aby
    > zeskanowac kody do przelewow, ktorych miesieczna prowizja jest tak
    > mala, ze koszt skanera zwroci sie juz po kilku/kilkunastu latach?

    Jak "zwróci"? Porównujemy wklepywanie danych "z palca" do formularza z
    wklepywaniem poprzez sczytanie kodu do tego samego formularza przelewu.
    Chyba, że mówisz o oszczędności klawiatury. ;-)

  • 3. Data: 2006-07-08 13:52:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Wrzodak napisał(a):

    > Ja bym nie przesadzal, ze zaden. A moze wystawca faktury/rachunku
    > umieszcza kody o strukturze zestandaryzowanej? Nigdy nie wiadomo, moze

    A nawet jeśli, to będzie to jeden. Do każdego rachunku inny soft? :-) Do
    tego spróbuj sprzęgnąć to z automatycznym wklepaniem danych do
    formularza w serwisie internetowym. Powodzenia. ;-)

  • 4. Data: 2006-07-08 15:01:12
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > (ciach)

    A gdyby tak to był skaner podpinany pod post PS/2 klawiatury (zamiast
    USB) - wtedy użyszkodnik klika w pole fomularza na stronie www,
    zczytuje kod (nie potrzebny zaden soft, jedynie obsluga standardu
    zczytywanego kody :)) i juz...

  • 5. Data: 2006-07-10 09:29:48
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > A nawet jeśli, to będzie to jeden. Do każdego rachunku inny soft? :-) Do
    > tego spróbuj sprzęgnąć to z automatycznym wklepaniem danych do formularza
    > w serwisie internetowym. Powodzenia. ;-)

    Mam dostep do starego (5 letniego) czytnika i nie spotkalem kodu ktorego by
    nie przeczytal.
    Jest podpinany do PS-2 i wklada przeczytane znaki bezposrednio do dowolnego
    formularza. Wystarczy ustawic tam kursor.

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2006-07-11 11:38:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Wrzodak <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > wogole jakiegos) jest na rachunku i przeczytac opisy do skanerow.
    > Pytanie tylko czy warto kupowac urzadzenie za kilka stow, aby

    Na allegro widzialem po 35zl za sztuke, podlaczane pod port klawiatury,
    powinno czytac wszystkie standardowe kody, a takich w tej chwili jest
    wiekszosc.

    a.