  • 1. Data: 2006-07-08 17:13:38
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>

    Witam
    czy oporcentownie 3,2 we frankach 134tys na 30 lat +1% za brak wkladu na
    okres uzupelnienia wkladu to duzo?

    --

    pozdrawiam
    kriss

  • 2. Data: 2006-07-08 22:19:27
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: z...@p...onet.pl

    > Witam
    > czy oporcentownie 3,2 we frankach 134tys na 30 lat +1% za brak wkladu na
> [...]
    Duzo.
    Zakladam, ze to Multibank. Ja dalbym Ci w tym samym Multibanku 2,75%.

  • 3. Data: 2006-07-08 22:26:16
    Od: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Duzo.
    > Zakladam, ze to Multibank. Ja dalbym Ci w tym samym Multibanku 2,75%.

    pytam bo bede podwyzszal do ok 200 po wakacjach

  • 4. Data: 2006-07-09 17:21:48
    Od: z...@p...onet.pl

    Nie wiem jak dlugo masz juz kredyt w banku.
    Ale gdy bedziesz skladal wniosek o podwyzszenie to napisz pismo o obnizenie
    oprocentowania.
    Im wyzszy kredyt tym oprocentowanie powinno byc nizsze. W grupie BRE (nie
    potwierdziles czy to Multibank) kwota graniczna jest 150.000, tak wiec masz
    duze szanse.
    A argumenty zawsze te same: dobra obsluga, staly klient i lepsza oferta w innym
    banku.
    Przeciez zawsze mozesz zlozyc wniosek chociazby do Millennium, przynajmniej po
    to, by bank widzial w BIK-u, ze faktycznie mozesz im uciec.

    Pozdrawiam.
    K.

  • 5. Data: 2006-07-10 13:12:17
    Od: "News" <a...@i...pl>

    to ja sie podłącze pod temat.

    Refinansowałem z 1,5 roku temu kredyt do mbanku. wtedy dostałem 2,95%. od
    tamtej pory w % nic sie nie zmieniło. no moze poza ostatnią podwyżką w
    Mbanku o 0,3%. czy coś sie da z tym zawalczyć ? jest sens pisać do banku o
    obniżenie % ?

    Pzdr.

  • 6. Data: 2006-07-10 13:14:00
    Od: "News" <a...@i...pl>

    jeszcze jedno. kwota która była refinansowana to 155000. teraz jest troche
    mniej. czas splaty 12 lat. ale teraz bede go rozciągać na 30 .

    Pzdr.

  • 7. Data: 2006-07-11 08:04:59
    Od: z...@p...onet.pl

    Szczerze mowiac bedzie ciezko wnioskowac o obnizenie. Jesli podoba Ci sie forma
    splaty, to moze przeniec do Multi, chociaz nie wiem czy mozna. (kiedys byl
    zakaz)