eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa w 2 tygodnie - gdzie? › Re: Karta kredytowa w 2 tygodnie - gdzie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!news.ispa.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!news
    feed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e8otlg$adg$1@news.dialog.net.pl> <e8qmc5$2nv8$1@news.mm.pl>
    <e8rcn0$bsj$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Karta kredytowa w 2 tygodnie - gdzie?
    Date: Sun, 16 Jul 2006 12:32:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <b3c64$44ba151c$540ae0de$27376@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 84.10.224.222 (84.10.224.222)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jul 2006 12:29:48 +0200
    X-Trace: b3c6444ba151cf1af457b27376
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390965
    [ ukryj nagłówki ]

    "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote in message
    news:e8rcn0$bsj$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Ja składałem wniosek przez internet 3 czerwca do tej pory nie mam karty.
    > Najpierw zgubili wniosek, potem pracownik poszedł na urlop a w końcu po
    > podpisaniu wniosku. Nie oddał go do banku... Podejrzewam że jeszcze może
    to
    > trochę potrwać...
    >

    Hehe... ja zlozylem 11-tego. Jedyna informacja ze strony Raiffeisena to:

    Wniosek o wydanie karty kredytowej nr 734xxx


    Twój wniosek został pomyślnie wysłany i otrzymał numer 734xxx

    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą najpóźniej w następnym
    dniu roboczym dzwoniąc pod jeden z podanych numerów kontaktowych.

    Dziękujemy.

    Do chcili obecnaj zadnego kontaktu.Mialem nawet taki moment, ze chcialem
    zadzwonic aby zapytac co sie dzieje, ale w koncu dalem sobie spokoj. Moze
    kiedys z ciekawosci zadzwonie i zapytam kiedy w koncu skoncza sie u nich te
    dni nierobocze ;). A tak w ogole to ciekawe czyw takiej sytuacji Raiffeisen
    przedluzylby takiemu klientowi promocje 0% + karta gratis.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1