  • 1. Data: 2004-08-02 12:16:55
    Temat: Karta kredytowa na 100-lecie ZNP
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Z okazji obchodzonego w 2005 roku 100. jubileuszu powstania Związku
    Nauczycielstwa Polskiego została wydana okolicznościowa karta kredytowa.
    Kartę wydał Multibank we współpracy z Nauczycielską Agencją Ubezpieczeniową
    i ZNP.

    Aż żal ściska serce, że nie jestem członkiem tej Organizacji. Teraz tylko
    czekać, aż swoją kartę wyda Nauczycielska Solidarność.

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1031

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-08-02 13:38:40
    Temat: Re: Karta kredytowa na 100-lecie ZNP
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 02 Aug 2004 12:16:55 GMT, "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>
    wrote:

> [...]
    >Kartę wydał Multibank we współpracy z Nauczycielską Agencją Ubezpieczeniową

    Znając życie będzile ją mógł dostać każdy pod warunkiem że nie jest
    nauczycielem. Bo ile zarabia nauczyciel to każdy wie i wiadomo że nie
    przejdzie przez żaden system scoringowy.

  • 3. Data: 2004-08-02 14:53:21
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości

    > Znając życie będzile ją mógł dostać każdy pod warunkiem że nie jest
    > nauczycielem. Bo ile zarabia nauczyciel to każdy wie i wiadomo że nie
    > przejdzie przez żaden system scoringowy.

    Ale jak juz dostanie to warunki ma fajne

    - Oprocentowanie kredytu dla płatności bezgotówkowych 0%
    - Brak opłat za przekroczenie limitu
    - Brak opłat za zwłokę w spłacie minimalnej kwoty

    --
    JaKi