  • 1. Data: 2004-08-02 12:50:17
    Temat: Do Banku PKO BP ,list otwarty
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Wielce zaskoczony jestem potwornymi upalami i warunkami obslugi w PKO BP
    w Policach ul. Wyszynskiego, sama placowka miesci sie w nowo wybudowanym
    budynku w Policach
    , ale warunki obslugi tam panujace sa zenujace , malzonka prawie zemdlala z
    powodu temperatury tam panujacej ,brak wentylatorow i jakiejkolwiek
    wentylacji doslownie odpycha od tej panstwa placowki .W pierwszej lepszej
    masarni sa juz klimatyzatory ,ale widac panstwo gdzies maja klienta
    ,wystarczy ze zostawi wlasne pieniadze i jeszcze musi za kare to odstac w
    kolejce splywajac potem .Kupno wentylatora to chyba zakup mieszczacy sie w
    mozliwosciach panstwa banku , o klimatyzacji to juz trudno marzyc , chyba
    moze na raty panstwo zakupia , moge sluzyc za zyranta?
    juras

  • 2. Data: 2004-08-02 13:03:08
    Temat: Re: Do Banku PKO BP ,list otwarty
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Jerzy N wrote:

    > chyba
    > moze na raty panstwo zakupia , moge sluzyc za zyranta?

    juz do zyrowania sie nie pchaj, bo jak nic bedziesz musial sam te raty
    potem splacac :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-08-02 13:23:08
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci

    > juz do zyrowania sie nie pchaj, bo jak nic bedziesz musial sam te raty
    > potem splacac :-)

    Mowisz ze tak slabo stoja , a chca sie prywatyzowac i wierz tu czleku bankom
    .Trzeba te grosze w skarpete ladowac i bedzie po problemie
    Pozdrawiam
    juras

  • 4. Data: 2004-08-02 13:26:14
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Jerzy N wrote:

    > Mowisz ze tak slabo stoja , a chca sie prywatyzowac i wierz tu czleku bankom
    > .Trzeba te grosze w skarpete ladowac i bedzie po problemie
    > Pozdrawiam
    > juras

    slabo to moze nie, ale z tego co widze(tez jestem ich klientem) to sa
    mistrzami w robieniu dziadowskich oszczednosci.

  • 5. Data: 2004-08-02 16:40:52
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 14:50:17 +0200, Jerzy N naskrobał(a):

> [...]
    > mozliwosciach panstwa banku , o klimatyzacji to juz trudno marzyc , chyba
    > moze na raty panstwo zakupia , moge sluzyc za zyranta?

    Przyłączam się do apelu ale pomijam obskurny lokal mi chodzi tylko o
    naprawde żenującą jakość obsługi klienta.
    O/ Tychy Al. Niepodległości.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-08-03 06:54:41
    Od: "PM" <p...@o...pl>

    To dziwne, przeciez PKOBP ma Inteligo i nie trzeba nic robic w zadnym
    oddziale ... nawet z komorki mozna sobie zrobic przelew :) A co na te upały
    pracownicy tego oddziału ? Maja własny obieg chłodzonego powietrza ?
    Jesli nie - sa przeciez przepisy bodajże BHP i inspekcje pracy które, o ile
    wiem bardzo lubia takie numery ..

  • 7. Data: 2004-08-03 06:58:17
    Od: "PM" <p...@o...pl>

    Szkoda, ze nie wezwales pogotowia, byla by podkladka pod wytoczenie sprawy w
    sadzie i byc moze jakies male odszkodowanie ... :)

  • 8. Data: 2004-08-03 09:49:25
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

> [...]
    > pracownicy tego oddziału ? Maja własny obieg chłodzonego powietrza ?
    > Jesli nie - sa przeciez przepisy bodajże BHP i inspekcje pracy które, o
    A ja ma tam ROR i narazie jestem zadowolony , pomijam takie oczywiste
    przypadki ktore opisalem .Tez zwrocilem uwage ludziom tam pracujacym o
    warunkach pracy , Inspekcji Pracy i podobnych .Odpowiedz tych dziewczyn byla
    brutalna w swej szczerosci ,za brama na ich miejsce czekaja dziesiatki
    chetnych ,niech sie tylko ktoras odezwie.Wracam do malego sklepiku
    osiedlowego z wedlinami , tam klima pracuje az chuczy i az milo tam postac w
    kolejce ,chociaz takich tam malo.Kielbasa i mieso sie moze popsuc ,klienta
    moze szlag trafic w banku a pieniadze sie nie psuja
    pozdrawiam
    juras