  • 1. Data: 2004-08-02 09:34:06
    Temat: "Lipna" promocja BZWBK
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Zamówiłem dodatkową VC KK. Pomimo zapewnień, że w promocji kosztuje 19
    zł - naliczyli 38 - warunkiem było wykonanie trzech transakcji w
    pierwszy miesiącu.

    Daty:
    17.06 pierwsza operacja kartą dodatkową. Do wyciągu (8.07) tych
    operacji było 5. 9-ego naliczyli 38 zł.

    Jakoś nie wierzę, że ich system nie potrafi zliczyć do trzech.

    Ich odpowiedź:

    :Korekty opłat za karty kredytowe przeprowadzane są sukcesywnie. W
    :przypadku dopełnienia warunków promocji, korekty zostaną dokonane w
    :miesiącu sierpniu lub wrześniu.

    Oni to robią ręcznie?! Papierkologię załatwiają w kilka dni, kartę w
    mniej niż 2 tygodnie, a na sprawdzenie czy klient dokonał _trzech_
    transakcji potrzebują trzy miesiące?!

    Prawdę powiedziawszy nie podoba mi się takie naciąganie (a już
    szczególnie by mi się nie podobało gdybym był zadłużony na karcie).

    Jeśli na wyciągu sierpniowym będzie 38 zł, to złożę reklamację.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2004-08-02 09:55:02
    Temat: Re: "Lipna" promocja BZWBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > Oni to robią ręcznie?! Papierkologię załatwiają w kilka dni, kartę w
    > mniej niż 2 tygodnie, a na sprawdzenie czy klient dokonał _trzech_
    > transakcji potrzebują trzy miesiące?!

    odliczą - mnie kiedys tez zdziwiło to opóźnienie, wiec chyba robią to ręcznie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-08-02 10:14:05
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > odliczą - mnie kiedys tez zdziwiło to opóźnienie, wiec chyba robią to
    ręcznie

    karty uzyskane w listopadzie, odliczenie nastąpiło w zestawieniu za
    styczeń (generowane drugiego lutego)

    nie dość, że robią to ręcznie, to jeszcze za mało ludzi w dziale odliczeń
    mają ;)

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-08-02 22:56:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    A czy czasami nie liczy się data dotarcia do banku informacji o transakcji?
    Bo BPH tak ma przy słynnym ubezpieczeniu. nie jest ważna data transakcji,
    tylko data wpływu do banku transakcji.

  • 5. Data: 2004-08-05 21:12:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004 00:56:43 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Bo BPH tak ma przy słynnym ubezpieczeniu. nie jest ważna data transakcji,

    możliwe. Tyle, że te transakcje trafiły do systemu _przed_
    wygenerowaniem wyciągu i _przed_ naliczeniem normalnej opłaty.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-08-05 23:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > możliwe. Tyle, że te transakcje trafiły do systemu _przed_
    > wygenerowaniem wyciągu i _przed_ naliczeniem normalnej opłaty.

    Ale czy również przed końcem miesiąca?

  • 7. Data: 2004-08-06 00:08:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 6 Aug 2004 01:08:00 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    >Ale czy również przed końcem miesiąca?

    nie. Ale "miesiąc", w jakim trzeba dokonać owych transakcji to miesiąc
    od wydania karty. A poza tym bank odpowiedział: "W przypadku
    dopełnienia warunków promocji, korekty zostaną dokonane w miesiącu
    sierpniu lub wrześniu.". Mi się wydaje dziwne, że na wydanie karty
    wystarczą im dwa tygodnie, a na policzenie trzech transakcji
    potrzebują aż trzy miesiące.
    --
    Jarek Andrzejewski