  • 1. Data: 2004-08-02 12:04:06
    Temat: Wgrałem breloczek z latarką!
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    "Gratulujemy wygranej w konkursie portalu prnews.pl oraz LUKAS Banku!
    Pana poprawna odpowiedź zapisana została jako 190 w systemie, dlatego
    zdobywa Pan nagrodę w postaci breloka z latarką."

    Łał, już się nie mogę doczekać :-) Nigdy nie miałem szczęścia w grach
    losowych a tu nagle proszę :-))) I będę miał taki zajefajny breloczek z
    latarką i będę świecił po oddziałach Lukas Banku i szukał kubków :-) Dzięki
    Ci, o Amrze :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 2. Data: 2004-08-02 12:08:37
    Temat: Re: Wgrałem breloczek z latarką!
    Od: "HereIAm" <n...@s...pl>

    > "Gratulujemy wygranej w konkursie portalu prnews.pl oraz LUKAS Banku!
    > Pana poprawna odpowiedź zapisana została jako 190 w systemie, dlatego
    > zdobywa Pan nagrodę w postaci breloka z latarką."

    a ja znowu nic :( pochlastac sie :(
    a gdzie sa wyniki? :)

  • 3. Data: 2004-08-02 12:09:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> wrote:
> [...]
    > losowych a tu nagle proszę :-))) I będę miał taki zajefajny breloczek
    > z latarką i będę świecił po oddziałach Lukas Banku i szukał kubków

    :) Tez sie ciesze!
    W konkursie wzielo udzial calkiem sporo osob :))

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-02 12:10:02
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 14:08:37 +0200, HereIAm napisał(a):

    > a ja znowu nic :( pochlastac sie :(
    > a gdzie sa wyniki? :)

    Wyniki przyszły mi bezpośrednio mailem. Znaczy sie mój wynik :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 5. Data: 2004-08-02 12:14:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    HereIAm <n...@s...pl> wrote:
    > a gdzie sa wyniki? :)

    beda dzisiaj na stronie

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-08-02 12:22:57
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 14:09:05 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > W konkursie wzielo udzial calkiem sporo osob :))
    Bo pytania nie były tendencyjne ;-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 7. Data: 2004-08-02 14:05:06
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > losowych a tu nagle proszę :-))) I będę miał taki zajefajny breloczek z
    > latarką i będę świecił po oddziałach Lukas Banku i szukał kubków :-)

    ja tez nie ma szczęścia- jak trafię "3" w dużego lotka to jest wielki
    sukces, a kiedys wygralem breloczek i cos tam jeszcze z Jamesem Bondem 007

    JerzyR

  • 8. Data: 2004-08-03 07:24:14
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <1...@4...net>, Kamil Paszkiewicz wrote:
> [...]
    > latarką i będę świecił po oddziałach Lukas Banku i szukał kubków :-) Dzięki

    Byl taki artykul, chyba w Rzeczpospolitej - "dane osobowe za
    breloczek".

    Ile on jest wart ?
    Musisz pozwolic na obrobke i publikowanie twoich danych ?
    Warto ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 9. Data: 2004-08-03 07:26:57
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 07:24:14 +0000 (UTC), CzeslawEm. napisał(a):

    > Byl taki artykul, chyba w Rzeczpospolitej - "dane osobowe za
    > breloczek".

    No cóż... Amra to firmuje, więc mu uwierzyłem :-)

    > Musisz pozwolic na obrobke i publikowanie twoich danych ?

    Nie dawałem zgody ani na jedno ani na drugie.

    > Warto ?

    Pażywiom - uwidim :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 10. Data: 2004-08-03 07:38:24
    Od: "najwert" <n...@o...pl>

    > No cóż... Amra to firmuje, więc mu uwierzyłem :-)

    Amra, Michal znaczy sie obiecywal tez wyniki konkursu na stronach prnews, a
    ich ciagle nie ma...

    Najwert