    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Tue, 8 Jan 2002 15:47:47 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a1enfh$1v3$3@news.onet.pl...

    > Opłata za ubezpieczenie transakcji - 6.50 miesięcznie i strasznie
    > wysokie oprocentowanie - 44% rocznie.

    I to liczone od DNIA TRANSAKCJI a nie od terminu wpłaty. Ugotowałem sie
    tak kiedyś, gdy nie chciałem wszystkiego spłacać, a na ostatnim wyciagu
    był spory zakup sprzed kilkudziesięciu dni z Niemiec (bo tyle czasami
    trwa obciążenie). Pomyślałem, za parę dni wypłata wtedy spłacę resztę.
    Jak mi naliczyli odsetki to nie mogłem dojść do siebie.

    BaLab