    From: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Tue, 8 Jan 2002 19:20:58 +0100

    Użytkownik snake <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1egmq$nr5$...@n...tpi.pl...
    > Przed chwila był u mnie pan z Citybanku z "promocyjna" oferta karty
    > kredytowej
    >
    > Proszę o krotka opinie o tej karcie obecnych lub byłych posiadaczy, gdzie
    > tkwi hak na klienta ?

    Ja bylem takim klientem. Jesli chcesz miec swiety spokoj, to odradzam. CITI
    nie ma nawet za grosz honoru. Etyka to dla nich slowo obce. Ublagali mnie,
    bym nie wysylal skargi do GINB i do Rzecznika Praw Konsumenta. W zamian
    mielismy sprawe zalatwic polubownie. Ja swoja czesc wykonalem.... oni nie
    raczyli. A potem juz mi sie nie chcialo nad tym wszystkim tracic czasu.

    CITI byl pierwszym bankiem, ktory trafil na moja czarna liste. Wszystkim
    moim znajomym odradzam korzystanie z jego uslug. Teraz do grona dolaczyl w
    podobny sposob Deutche Bank... :(((( Szkoda.

    Pozdrawiam i zycze kontaktow z lepszymi bankami

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl