  • 1. Data: 2004-12-05 20:07:39
    Temat: Bezpieczny Bank
    Od: "Bartek" <n...@n...mail.com>

    Witam
    Jaki bank uważacie za najpewniejszy do trzymania oszczędności ? Czy banki
    takie jak Lukas, MBank, MultiBank są bezpieczne. Kiedyś każdy trzymał
    pieniądze w PKO wiec może i teraz najlepiej Inteligo ?
    Po dzisiejszym upadku Air Polonia takie rozmyślania mnie naszły :)
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2004-12-05 20:31:50
    Temat: Re: Bezpieczny Bank
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 21:07:39 +0100, "Bartek" <n...@n...mail.com> wklepał(-a):

> [...]
    >pieniądze w PKO wiec może i teraz najlepiej Inteligo ?
    >Po dzisiejszym upadku Air Polonia takie rozmyślania mnie naszły :)

    Banki mają cokolwiek inne zasady działania niż inne firmy. Poczytaj o BFG.

  • 3. Data: 2004-12-05 20:36:34
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Bartek wrote:
    > Po dzisiejszym upadku Air Polonia takie rozmyślania mnie naszły :)

    Co ma bank do tanich lini lotniczych.. ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos