  • 1. Data: 2006-05-29 16:14:38
    Temat: Ubezpiecznie NNW w Eurokoncie Plus
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    W Eurokoncie Plus jest podobno ubezpieczenie NNW. Nigdzie nie ma jednak
    żadnych szczegółów na jego temat. Czy ktoś z Was wie może, na
    jaką kwotę jest to ubezpieczenie i czy dotyczy ono tylko śmierci czy
    też łagodniejszych następstw nieszczęśliwych wypadków?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-05-29 16:31:29
    Temat: Re: Ubezpiecznie NNW w Eurokoncie Plus
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1148919278.442121.105370@u72g2000cwu.googlegrou
    ps.com, *Pim*
    wrote:
> [...]
    > jaką kwotę jest to ubezpieczenie i czy dotyczy ono tylko śmierci czy
    > też łagodniejszych następstw nieszczęśliwych wypadków?

    W oddziale na pewno, a moze i na infolinii, dowiesz sie szczegolow.
    Ja mam w umowie:
    - Inwalidztwo - 20 tys PLN
    - Podwojne Inwalidztwo - 40 tys PLN
    - Smierc NNW - 10 tys PLN

    Zatrzezenie jest ze ubezpieczenie zostanie wyplacone jestli uszczerbek
    bedzie wynosil minimum 50% (franszyza integralna)
    Ubezpieczenie swiadczy Allianz.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-05-29 16:49:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > W oddziale na pewno, a moze i na infolinii, dowiesz sie szczegolow.
    > Ja mam w umowie:
    > - Inwalidztwo - 20 tys PLN
    > - Podwojne Inwalidztwo - 40 tys PLN
    > - Smierc NNW - 10 tys PLN

    Zapomnieli o podwojnej smierci? ;) Tu suma ubezpieczenia moglaby miec
    dowolna ilosc zer, a ilosc zer robi wrazenie na potencjalnych nabywcach ;).

    MK

  • 4. Data: 2006-05-29 20:30:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-29, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
> [...]
    ps.com, *Pim*

    > W oddziale na pewno, a moze i na infolinii, dowiesz sie szczegolow.

    Czy ubezpieczenie NNW można pobrać z kilku ubezpieczalni w razie
    zaistnienia opisanych okoliczności?

    Renata

  • 5. Data: 2006-05-30 11:54:08
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrne7mmhp.5gf.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl, *Renata
    Gołębiowska* wrote:

    > Czy ubezpieczenie NNW można pobrać z kilku ubezpieczalni w razie
    > zaistnienia opisanych okoliczności?

    Oczywiscie ze NIE.
    Pobierajac pieniadze z ubezpieczenie podpisujesz papier ze nigdzie weicej go
    nie pobieralas za to samo zdarzenie.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-05-30 12:27:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 30 May 2006 13:54:08 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

> [...]
    >
    >Oczywiscie ze NIE.
    >Pobierajac pieniadze z ubezpieczenie podpisujesz papier ze nigdzie weicej go

    Ejże, nie pomyliło Ci się z OC i ogólnie z odszkodowaniami?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-05-30 17:47:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 May 2006 13:54:08 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Oczywiscie ze NIE.
    >Pobierajac pieniadze z ubezpieczenie podpisujesz papier ze nigdzie weicej go

    Można mieć wiele ubezpieczeń osobowych (na życie, NNW, KL itp.) i z każdego
    można uzyskać świadczenie.
    Zasada ta nie stosuje się do ubezpieczeń majątkowych, bo odszkodowanie nie może
    być źródłem wzbogacenia. Czyli w ogólności odszkodowanie nie może przekroczyć
    wartości majątku, a taka sytuacja mogłaby wystąpić w przypadku wielokrotnego
    ubezpieczenia tego samego przedmiotu. OWU zawierają też zwykle klauzulę, że w
    takim przypadku wysokość odszkodowania odpowiada stosunkowi sum ubezpieczenia z
    różnych polis.