  • 11. Data: 2006-05-30 08:08:36
    Temat: Re: Karta Visa Electron i mbank
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Wątpię by procedura się zmieniła, ten zapis OIP był 'od zawsze'
    > i równie długo był martwy.
    > Żeby otrzymać kartę, trzeba było zawsze _zadzwonić_po_ otwarciu rachunku
    > (a dokładnie po tym jak wysłana (i ole ją wysłałeś)
    "teraz czekam na kuriera kiedy się odzezwie" tak napisał Andrzej. Tylko
    przypominam ;-)
    Jeśli kurier to umowa podpisywana w jego obecności i dalej jak w Inteligo.

  • 12. Data: 2006-05-30 08:08:50
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> wrote in message

    > "Andrzej" <e...@i...pl> wrote in message
    >
    > kartę do ekonta mam prawie 3 lata i nic nie płacę :-)

    no i tak zapomniałbym ;-)
    oczywiście jest opłata 1,70PLN co miesiąc jeśli wybierzesz dodatkowo "Pakiet
    bezpieczna karta"
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/karty_ubezp.htm
    no ale to zależy od Ciebie
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 13. Data: 2006-05-30 10:45:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    30 May 2006 10:06:05 +0200, w <1...@n...onet.pl>,
    "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_o_korzyst
    anie_z_kart_debetowych_mbanku.pdf

    > no i musiało się połamać ...
    > http://skocz.pl/umdebet

    Wystarczy używać dobrego czytnika...

  • 14. Data: 2006-05-31 19:21:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 30 May 2006 09:58:53 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Żeby otrzymać kartę, trzeba było zawsze _zadzwonić_po_ otwarciu rachunku
    >(a dokładnie po tym jak wysłana (i ole ją wysłałeś) do nich "umowa
    >o korzystanie z kart płatniczych mBanku" zostanie zarejestrowana
    >w ich systemie) i ją zamówić.
    AFAIR kiedys mozna bylo zamowic karte przy zakladaniu konta.
    Bylo to w czasach gdy karta do emax byla bezplatna :)
    Wowczas tez mozna bylo zamawiac karty przy wypelnianiu wnioskow o
    zalozenie konta u agentow mbanku :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl