  • 1. Data: 2005-05-20 16:29:55
    Temat: Karta Maxima PLUS
    Od: "Marcin_P." <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Własnie wróciłem z Lukas Banku i niestety odmowa przyznania karty. Pani
    powiedziała ze ta karta jest dla ludzi ktorzy mieli juz jakies kredyty w
    Lukas Banku. Totalna porazka. Na moje pytanie czy odmowa moze byc
    spowodowana ze juz posiadam karte Visa Classic nie byla w stanie powiedziec.

    Jestem ciekaw czy ktos juz sie ubiegal o te karte i z jakim skutkiem.

    Pozdrawiam

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-05-20 18:42:07
    Temat: Re: Karta Maxima PLUS
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Własnie wróciłem z Lukas Banku i niestety odmowa przyznania karty. Pani
    > powiedziała ze ta karta jest dla ludzi ktorzy mieli juz jakies kredyty w
    > Lukas Banku.

    Nic o tym nie piszą na stronie WWW. Tam jest tylko informacja, że jak masz
    raty na dowód w Lukasie to tak samo możesz otrzymać Maximę

    Czyżby karta TYLKO dla klientów Lukasa? Ale po co tyle szumu w mediach? Bez
    sensu

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-20 21:10:12
    Od: "Artek99" <a...@A...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Czyżby karta TYLKO dla klientów Lukasa? Ale po co tyle szumu w mediach?
    Bez
    > sensu

    Ja tam Lukasa wolę omijać z daleka nawet jakby mi i milion dawali

  • 4. Data: 2005-05-20 21:32:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Artek99 napisał(a):

    > Ja tam Lukasa wolę omijać z daleka nawet jakby mi i milion dawali

    Jak by Ci milion dawali to byś brał i ładnie dziękował ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-20 22:00:45
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Artek99 wrote:

    > Ja tam Lukasa wolę omijać z daleka nawet jakby mi i milion dawali

    a ja bilion ^

    pozdro
    trainer

  • 6. Data: 2005-05-20 22:30:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

    > a ja bilion ^

    A ja bym wzial milion albo bilion i omijal dopiero POTEM. :-)

    marekz