  • 1. Data: 2005-05-20 10:17:05
    Temat: problem z logowaniem do bph
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    czy ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc ze od 15 minut (t.j. od ok 12-tej)
    nie idzie sie alogowac do sezamu ?
    na infolinii wciskaja mi ze to ja mam problem....

  • 2. Data: 2005-05-20 10:20:49
    Temat: Re: problem z logowaniem do bph
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    news <color@{wytnijto}gazeta.pl> wrote:
    > na infolinii wciskaja mi ze to ja mam problem....

    No to dobrze ci wciskaja - bo u mnie dziala spoko.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-20 10:31:47
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d6kdoj$7sk$1@news.onet.pl...
    > No to dobrze ci wciskaja - bo u mnie dziala spoko.

    u mnie tez juz dziala, ale przez 15 minut byl chyba martwy

  • 4. Data: 2005-05-20 10:43:54
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > u mnie tez juz dziala, ale przez 15 minut byl chyba martwy

    Był problem. Ten kwadrans kosztował mnie dwie stówki. Najwyższy czas
    podziękować im za 'miłą' współpracę. Wystarczy mały mig na GPW, a Sezam i
    Makler wisi.

  • 5. Data: 2005-05-20 12:26:03
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "K.K." <e...@d...wytnij.pl> wrote in message
    > Był problem. Ten kwadrans kosztował mnie dwie stówki. Najwyższy czas
    > podziękować im za 'miłą' współpracę. Wystarczy mały mig na GPW, a Sezam i
    > Makler wisi.

    czyli jednak wciskaja kit - przemila pani przez prawie 10 minut usilowala
    mnie za raczke prowadzic abym posprawdzal ustawienia w przegladarce i inne
    takie duperele
    czy takie przypadki mozna jakos reklamowac i cokolwiek egzekwowac ?
    o jaki dokladnie mig chodzi - czy to wlasnie byla godzina zakonczenia
    jakiejs sesji na gpw ?

  • 6. Data: 2005-05-20 12:39:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    news <color@{wytnijto}gazeta.pl> wrote:
    > czyli jednak wciskaja kit - przemila pani przez prawie 10 minut
    > usilowala mnie za raczke prowadzic abym posprawdzal ustawienia w
    > przegladarce i inne takie duperele

    A masz pewnosc, ze to np nie twoj provider albo jakis po drodze nie dal
    dupy?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-05-20 13:42:49
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d6km9c$kec$1@news.onet.pl...

    > A masz pewnosc, ze to np nie twoj provider albo jakis po drodze nie dal
    > dupy?

    jestem w w 100% pewien
    dzwonilem przed chwila do bph i nagle sie okazalo, ze jednak byl problem -
    wlasnie przez 15-20 minut po dwunastej - wtedy konsultantka zapierala sie ze
    wszystko u nich dziala, teraz konsultant przycisniety do muru stwierdzil, ze
    jednak czesc klientow mogla miec problemy z zalogowaniem...

  • 8. Data: 2005-05-20 14:31:00
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > A masz pewnosc, ze to np nie twoj provider albo jakis po drodze nie dal
    > dupy?

    Całkowitej chyba nigdy, jak już mam być szczery, ale to zbyt często się
    dzieje w bardzo charakterystycznych momentach. Wystarczy jakieś większe
    ożywienie na giełdzie, jak teraz, kiedy próbuje się podejść pod opór, lub
    wejście jakiejś większej spółki (PKO BP), a zaczynają się problemy. Dzisiaj
    logowałem się już kilkakrotnie, gdyż dochodzi do samoistnego wylogowania lub
    gubienia kłódki, jak to było tuż pred 16-tą. Mój udokumentowany rekord to
    około 50-ciu logowań i wylogowań jednego dnia. Nie jestem w stanie tego
    udowodnić, gdyż ramka monitora w Maklerze nie pomieści tylu wpisów nawet
    przy największej rozdzielczości ekranu. Około dwudziestu mam na zrzucie
    ekranu jako dowód, którym w swoim czasie próbowałem się posłuźyć. Odpowiedż
    zawsze standardowa. Dodzwaniając się zaczynałem rozmowę od uprzedzenia, że
    podkładkę pod mysz i resztę mam kompatybilną;) Zmiana wytłumaczenia
    następowała, gdy reklamowałem bezpośrednio w oddziale, do którego mam
    dosłownie kilkadziesiąt większych kroków. Tam winą były łącza. Kto wie, ale
    mam dwa łącza, a w krytycznych momentach próbowałem także przez GPRS z takim
    samym skutkiem, więc nie próbuj występować w charakterze adwokata diabła ;-)
    Dzisiaj nie było wielkiej tragedii. Jestem już przyzwyczajony i jedynie
    potwierdzam problemy, a już sam tematu bym nie poruszył. Jednak podejście
    BPH jest przynajmniej odrobinę lekceważące i jakże odmienne od innych
    banków. By tego dowodzić posłużę się strawną dla ciebie wazelinką, znaczy
    się przykładem ;-)
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    02230&t=702230&sr=dd&pn=1
    Ten potrafi przepraszać za winy innych i jak tak dalej pójdzie, to będą
    przepraszać za konkurencję. W BPH tego nie uświadczysz w jakiej kolwiek
    formie. Nawet gdy system leżał i kwiczał przy debiucie PKO BP. Nie
    pamiętasz? Byłeś wtedy na pl.biznes.wpgw. Problem pozostał. Jedynie objawy
    są mniej wkurzające, bo pojawiają się z mniejszą intensywnością. W ciągu
    17-tu miesięcy można na palcach policzyć dni, kiedy mogłem spokojnie
    prześledzić sesję. Najgorsze jest to, że gdy się już uda zalogować, to
    wylogowanie następuje często w momencie potwierdzania zlecenia. W Sezamie
    nie jest to upierdliwe, bo to tylko kwadrans, ale w Maklerze już bardzo.

  • 9. Data: 2005-05-20 14:56:53
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    > Całkowitej chyba nigdy, jak już mam być szczery, ale to zbyt często się
    mam calkowita, akurat sam sobie jestem providerem i po szczegolowej
    weryfikacji jednoznacznie stwierdzam ze problem lezal po stronie bph.

    > BPH jest przynajmniej odrobinę lekceważące i jakże odmienne od innych

    do tego tez zmierzam...

  • 10. Data: 2005-05-20 16:24:42
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > czy ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc ze od 15 minut (t.j. od ok
    12-tej)
    > nie idzie sie alogowac do sezamu ?
    > na infolinii wciskaja mi ze to ja mam problem....

    "Uprzejmie informujemy, że System Internetowy Sez@m oraz BusinessNet będą
    niedostępne w nocy z piątku 20 maja na sobotę 21 maja 2005 r., w godzinach
    od 22:30 do 02:00."
    www.bph.pl

    Coś będą konserwowali;).

    pozdrawiam,