  • 1. Data: 2005-05-20 15:04:01
    Temat: [Multibank] autom. splata karty kredytowej i kredyt odnawialny
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Witam,

    mam karte Visa Credit z ustawiona automatyczna splata karty. Do konta
    osobistego mam przyznany kredyt odnawialny. Czy jesli w dniu splaty
    karty na koncie nie mam wystarczajacej ilosci gotowki, to czy splata
    zostanie dokonana automatycznie biorac brakujaca kwote z kredytu
    odnawialnego?

    Dla jasnosci przyklad:
    mam na koncie 1000zl srodkow i przyznany kredyt odnawialny w wysokosci
    3000zl. W dniu splaty karty musze splacic kwote 1500zl. Czy
    automatycznie zostanie pobrane 1000zl moich srodkow i 500zl z kredytu
    odnawialnego czy moze splata nie zostanie dokonana, bo nie mam
    wystarczajacej ilosci srodkow na koncie?

    Pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 2. Data: 2005-05-20 15:13:30
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Solos wrote:
> [...]
    > karty na koncie nie mam wystarczajacej ilosci gotowki, to czy splata
    > zostanie dokonana automatycznie biorac brakujaca kwote z kredytu
    O ile pamietam to tak.
    Masz miec zapewnione srodki w dniu splaty. A srodki to to co masz plus
    debet/kredyt odnawialny.

  • 3. Data: 2005-05-20 15:18:52
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Solos" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > odnawialnego czy moze splata nie zostanie dokonana, bo nie mam
    > wystarczajacej ilosci srodkow na koncie?

    Hej,

    Wszystkie operacje na koncie dokonywane są do wysokości dostępnych środków.
    A tych masz aż 4000 zł - więc spoko :)

    pzdr
    topjes