  • 1. Data: 2005-05-20 11:28:38
    Temat: Inteligo, księgowanie wpłat
    Od: Rafał Banaşkiewiç <r...@N...junglist.art.pl>

    Witam,

    czy orientujecie się może w jakich godzinach w Inteligo księgowane są
    wpłaty ? (wpłata z rachunku w mBanku na rachunek w Inteligo)

    --
    http://redekonstrukcje.org/
    #31338 Registered ZUS Victim

  • 2. Data: 2005-05-20 11:39:18
    Temat: Re: Inteligo, księgowanie wpłat
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-20 13:28, Rafał Banaşkiewiç napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy orientujecie się może w jakich godzinach w Inteligo księgowane są
    > wpłaty ? (wpłata z rachunku w mBanku na rachunek w Inteligo)

    Punkt 8 z:

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-przele
    wy.htm

    Pozatym, istotne jest o której zleciłeś przelew z mBanku:

    http://mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?11,1

    Gree

  • 3. Data: 2005-05-21 04:38:13
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    co ciekawe I sesje przychodzaca ksieguja niby od 11.30 a ostatnio o 11 juz
    byla kasiorka wyslana tego samego dnia rano z vw

    GP

  • 4. Data: 2005-05-21 06:37:07
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-21 06:38, ATZ Rzeszow napisał(a):

    > co ciekawe I sesje przychodzaca ksieguja niby od 11.30 a ostatnio o 11
    > juz
    > byla kasiorka wyslana tego samego dnia rano z vw

    Ja z kolei zauważyłem, że przelewy zewnętrzne na eMAXa w mBanku
    księgowane są z półgodzinnym opóźnieniem w stosunku do informacji
    podanych przez bank. Jak przelew idzie na eKONTO wszystko jest ok, ale
    jak na eMAXA - *dokładnie* pół godziny poślizgu.

    Gree