  • 1. Data: 2005-05-20 10:35:08
    Temat: bph - limit debetowy
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    ...w rachunku biezacym
    czy ktos ma doswiadczenie i moze cos na ten temat powiedziec ?
    czy sa jakies pulapki na ktore trzeba uwazac ?

  • 2. Data: 2005-05-20 11:07:58
    Temat: Re: bph - limit debetowy
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    news napisał(a):
    > ...w rachunku biezacym
    > czy ktos ma doswiadczenie i moze cos na ten temat powiedziec ?
    > czy sa jakies pulapki na ktore trzeba uwazac ?

    Mam i nie narzekam - bo w sumie nie miałem wyboru, KK nie dali :)

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 3. Data: 2005-05-20 14:54:54
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > ...w rachunku biezacym
    > czy ktos ma doswiadczenie i moze cos na ten temat powiedziec ?

    dosyć ciekawa oferta i niedroga,
    15 pln za przyznanie, jeżeli masz debet poniżej 5 tys. to nie płacisz opłaty
    miesięcznej za "administrowanie"
    oprocentowanie - degresywne w zależności od zaciągniętego debetu i w
    zależnosci od tego jakim jesteś klajentem, dla srebrnego sezama 16,75% dla
    prajwetu 13,15 - i wraz z ilością zaciągniętej pożyczki oprocentowanie
    spada.

    > czy sa jakies pulapki na ktore trzeba uwazac ?

    nie płacisz % od przyznania tylko 15 pln - zawsze możesz zrezygnować ..

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 4. Data: 2005-05-20 16:30:20
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Karol Żwiruk napisał(a):
    > 15 pln za przyznanie, jeżeli masz debet poniżej 5 tys. to nie płacisz opłaty

    tylko ze ja zaplacilem 750 pln za przyznanie - limit 50kpln
    czy tak powinno byc ?

  • 5. Data: 2005-05-20 21:51:50
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tylko ze ja zaplacilem 750 pln za przyznanie - limit 50kpln

    Kolega dostał 1000 zł - stąd 15 PLN. :)

  • 6. Data: 2005-05-21 06:59:29
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tylko ze ja zaplacilem 750 pln za przyznanie - limit 50kpln
    > czy tak powinno byc ?

    Nie, opłata za przyaznanie limitu debetowego jest stała i niezależna od
    kwoty.
    Zobacz na rozdział IV TOiP
    Miesięczna prowizja za posiadanie limitu wynosi 0,1% minimum 5zł

    Tylko że Ty to chyba nie masz limitu debetowego bo o ile dobrze kojarzę to
    max limitu debetowego to 40kpln
    A czy czasami nie zaciągałeś kredytu w oparciu o zabezpieczenie hipoteczne??

    Darek

  • 7. Data: 2005-05-21 07:53:40
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    >>> 15 pln za przyznanie, jeżeli masz debet poniżej 5 tys. to nie płacisz

    > Kolega dostał 1000 zł - stąd 15 PLN. :)

    sprawdź TOiP

  • 8. Data: 2005-05-21 08:52:35
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Darek napisał(a):
    > Nie, opłata za przyaznanie limitu debetowego jest stała i niezależna od
    > kwoty.
    > Zobacz na rozdział IV TOiP

    to zeczywiscie musze sie dokladniej wczytac...
    dzieki za info.

  • 9. Data: 2005-05-21 11:10:25
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > to zeczywiscie musze sie dokladniej wczytac...
    > dzieki za info.

    o w ogóle to jest konto osobiste czy firmowe??

    Darek

  • 10. Data: 2005-05-21 11:12:17
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Darek napisał(a):
    > o w ogóle to jest konto osobiste czy firmowe??

    firmowe, i jest to zwykly limit debetowy.