  • 11. Data: 2007-07-31 17:42:26
    Temat: Re: Karta Kredytowa podpieta do konta w USD
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

    > To znaczy co?
    > Jakim przelicznikiem?
    > jakie 4% ?

    Opłaty i prowizje
    roczna opłata za kartę walutową: równowartość 10 USD
    wypłaty gotówkowe dokonane poza krajowymi jednostkami Banku Pekao SA: 4%
    wypłacanej kwoty, nie mniej niż 4,50 zł (karta walutowa - równowartość min.
    1 USD)

    sporo troche, liczac ze wyplace 1000$, to koszt 10usd za karte + 40usd za
    wyplate to da 50$

  • 12. Data: 2007-07-31 18:34:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Gabriel" <b...@w...pl> wrote in message

    > Opłaty i prowizje
    > roczna opłata za kartę walutową: równowartość 10 USD

    to dosyć niska opłata nawet porównując do innych kart w Polsce.

> [...]
    > min. 1 USD)
    >
    > sporo troche, liczac ze wyplace 1000$, to koszt 10usd za karte + 40usd za

    No wybacz, karta kredytowa nie służy do wypłacania gotówki. Weź czeki
    bankierskie.

  • 13. Data: 2007-07-31 18:40:55
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

    > No wybacz, karta kredytowa nie służy do wypłacania gotówki. Weź czeki
    > bankierskie.

    No ale przecież to nie kredytowa :)
    Przy platnosciach bezgotowkowych bedzie free nawet zagranica?

  • 14. Data: 2007-07-31 18:44:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No ale przecież to nie kredytowa :)
    > Przy platnosciach bezgotowkowych bedzie free nawet zagranica?

    tak, z dokładnością do 2%, które sobie zabierze VISA dla siebie jako
    prowizję.
    To znaczy o tyle zostanie powiększona kwota transakcji.
    Nie wiem czy wykazują to oddzielnie czy tez będzie to jako jedna transakcja.
    Zresztą przy wypłacie gotówki VISA te 2% też weźmie, plus bank swoje.

  • 15. Data: 2007-08-01 08:42:52
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Gabriel <b...@w...pl> napisał(a):

    [...]
    > a cos podobnego tylko tanszego w uzyciu (bez tych 4% przy wyplacie) i
    > z dobrym przelicznikiem?

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/32704
    Debetowy MasterCard do konta w USD.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 16. Data: 2007-08-01 10:37:55
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f8ph2c$2s5$1@inews.gazeta.pl, *Prof_Ex* wrote:
    > Gabriel <b...@w...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/32704
    > Debetowy MasterCard do konta w USD.

    I nawet wypukly :) Z mozliwoscia transakcji zdalnych.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 17. Data: 2007-08-01 10:42:33
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    [...]
    > I nawet wypukly :) Z mozliwoscia transakcji zdalnych.

    Troszke OT...
    Jest tez "wersja" tej karty do konta w EUR i GBP :-)
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/32705

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 18. Data: 2007-08-01 20:16:13
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > tak, z dokładnością do 2%, które sobie zabierze VISA dla siebie jako
    > prowizję.

    To jest legenda z tym 2%. Wykonuję regularnie transakcje zagraniczne Visą
    ING (zarówno rozliczaną w euro jak i w usd) w różnych walutach, i nie ma
    żadnych 2% doliczanych.

    marekz

  • 19. Data: 2007-08-01 21:39:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > To jest legenda z tym 2%. Wykonuję regularnie transakcje zagraniczne Visą
    > ING (zarówno rozliczaną w euro jak i w usd) w różnych walutach, i nie ma
    > żadnych 2% doliczanych.

    ja tez.
    I jest nawet jako oddzielna pozycja.

  • 20. Data: 2007-08-01 23:22:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > ja tez.
    > I jest nawet jako oddzielna pozycja.

    Obawiam się, że z jakichś powodów mijasz się z prawdą. Albo też wykonujesz
    te transakcje kartą inną niż Visa ING. Wariant, iż moje karty są przez bank
    traktowane wyjątkowo pozwalam sobie odrzucić jako zbyt mało prawdopodobny.

    marekz