  • 1. Data: 2006-03-03 18:51:10
    Temat: kredyt mieszkaniowy w Nordea i KB
    Od: "Iks" <g...@n...go2.pl>

    Witam,

    Mam do wyboru dwa kredyty w CHF:
    w Nordea z marżą 1% i prowizją 2%
    w KB z marżą 0,8% (może się zmienić na 2% jak zmienię pracę) i bez prowizji
    wcześniejsza spłata tak samo w obu przypadkach,
    przewalutowanie też, warunki ubezpieczenia podobne.

    Wiem, że obie oferty są dobre, ale czy np. na podstawie własnych doświadczeń
    ktoś odradzałby zaciąganie kredytu w którymś z tych banków?

    I jeszcze jedno pytanko: czy w obecnej sytacji branie kredytu w CHF ma
    jeszcze sens?

    Pozdrawiam,

    Iks

  • 2. Data: 2006-03-03 19:44:55
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w Nordea i KB
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > prowizji
    > wcześniejsza spłata tak samo w obu przypadkach,
    > przewalutowanie też, warunki ubezpieczenia podobne.

    W gruncie rzeczy na 30 lat to KB jest o 2,4% lepszy (wysokosc m-cznej raty)
    niz Nordea, uwzgledniając spread plus nie masz prowizji w KB.
    Pytanie, kiedy zamierzasz zmienic prace i 'wskoczyc' na marze 2%?
    Brak prowizji zamortyzuje Ci sie w ok.30 wyzszych ratach.

    > I jeszcze jedno pytanko: czy w obecnej sytacji branie kredytu w CHF ma
    > jeszcze sens?

    To zalezy jakie masz podejscie do ryzyka kursowego, na ile chcesz wziąc
    kredyt w latach, czy chcesz go splacac wczesniej itp.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2007-04-19 15:20:58
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    Dlaczego marża może wzrosnąć ze zmianą pracy?
    0,8% to granica przyzwoitości, 2,0% to niemal grabież...
    Jaki warunek daje Kredyt Bank?
    JaC

  • 4. Data: 2007-04-19 15:33:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    666 wrote:

    Czy możesz nie zmieniać adresów ? Dziękuję.

    KJ

  • 5. Data: 2007-05-19 06:13:59
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    Uzyskana przez Ciebie marża w KB wydaje mi się nieprawdopodobnie niska, tylko
    pozazdrościć.
    Czy kwota kredytu była tak wysoka (sporo powyżej 700 tys. zł, ponoć wtedy KB
    potrafi obniżać marżę), czy niskie LTV czyli duży udział środków własnych?
    JaC