  • 1. Data: 2003-04-10 18:38:05
    Temat: Kampania reklamowa mbanku
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    Hmm...
    "Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty? W mBanku na pewno."

    Bezczelnością jest stawianie takiego hasła w tym samym dniu, w którym
    obniżyło się % do 4,8.

    ...podkreślić konkurencyjne oprocentowanie rachunku osobistego eKONTO (nawet
    15 razy wyższe niż w innych bankach)...

    Hmmm proponuję pójśc na całość i pochwalić się, że nawet 48x większe, bo
    gdzieś tam zawsze się znajdzie ror oprocentowany w którymś tam banku na
    0,1%... pomijam już rachunki z oprocentowaniem 0,00%.

    Kurdeee... !!! ja nie chce zadnych kretyńskich kampanii reklamowych!!
    Żadnych debilnych haseł! Ja chcę z powrotem 6,0%, które widniało jak byk w
    chwili gdy podpisywałem umowę... buhuhuuuuhuuuuu... ;(

    BTW wszędzie mnie kopie w oczy reklama inteligo, od billboardów po
    gadu-gadu. A to już jednak osobne kuriozum...

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 2. Data: 2003-04-10 20:01:11
    Temat: Re: Kampania reklamowa mbanku
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Kurdeee... !!! ja nie chce zadnych kretyńskich kampanii reklamowych!!
    > Żadnych debilnych haseł! Ja chcę z powrotem 6,0%, które widniało jak byk w
    > chwili gdy podpisywałem umowę... buhuhuuuuhuuuuu... ;(
    hehe
    a co ma powiedziec ktos, kto powdpisywal jak bylo hmm juz nie pamietam :-(
    ale chyba blizej 20% niz 15tu ;-)
    nie ma sie co lamac.
    niedlugo bedzie 3 i bedziemy tesknic do 4,8 ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-04-10 21:41:12
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    > Żadnych debilnych haseł! Ja chcę z powrotem 6,0%, które widniało jak byk w
    > chwili gdy podpisywałem umowę... buhuhuuuuhuuuuu... ;(
    Pocieszy Cię to że jak ja podpisywałem umowę z mbankiem to miałem coś ok
    19%?
    pzdr :)
    P.

  • 4. Data: 2003-04-10 21:58:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "pierwek" <p...@o...pl> wrote in message
    > Pocieszy Cię to że jak ja podpisywałem umowę z mbankiem to miałem coś ok
    > 19%?

    Chyba na linii kredytowej ;). AFAIR mBank startowal z 16,5% :).

    Maciej

  • 5. Data: 2003-04-11 00:06:10
    Temat: Odp: Kampania reklamowa mbanku
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik Roman Kubik w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    > nie ma sie co lamac.
    > niedlugo bedzie 3 i bedziemy tesknic do 4,8 ;-)

    no chyba, że endriu wybory wygra i zrobi dobrze!!!!

  • 6. Data: 2003-04-11 08:43:20
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Chyba na linii kredytowej ;). AFAIR mBank startowal z 16,5% :).

    z tego co pamiętam to chyba więcej

    bodajże 17,8% efektywnie

  • 7. Data: 2003-04-11 09:10:52
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

    > z tego co pamiętam to chyba więcej
    >
    > bodajże 17,8% efektywnie

    Czyli 16,5 % nominalnie:)
    Ale nie bede sie klocil, ze tak bylo na 100% bo nie pamietam az tak dobrze.

    Pozdrawiam.

    Marcin

  • 8. Data: 2003-04-11 09:42:42
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czyli 16,5 % nominalnie:)
    > Ale nie bede sie klocil, ze tak bylo na 100% bo nie pamietam az tak
    dobrze.

    Ja tez sie nie bede klocil, ale potwierdzam - na poczatku bylo 16,5
    nominalnie.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 9. Data: 2003-04-11 10:37:43
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "MaDeR" <S...@w...pl> wrote in message

    > Kurdeee... !!! ja nie chce zadnych kretyńskich kampanii reklamowych!!
    > Żadnych debilnych haseł! Ja chcę z powrotem 6,0%, które widniało jak byk w
    > chwili gdy podpisywałem umowę... buhuhuuuuhuuuuu... ;(

    A ja podpisywalem jak bylo z 9 czy cos... Taka jest rzeczywistosc i stopy
    nie sa z kosmosu.

  • 10. Data: 2003-04-11 10:57:52
    Temat: Re: Odp: Kampania reklamowa mbanku
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Robert Kondraciuk wrote:

    > no chyba, że endriu wybory wygra i zrobi dobrze!!!!

    Wtedy, to będzie nawet 50% ;)