  • 1. Data: 2003-04-10 18:41:29
    Temat: Inteligo spam
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl>

    Drogi Kliencie,

    Mamy dla Ciebie atrakcyjne rabaty - 4% mniej na wszystkie
    bilety PLL LOT i 20% zniżki na program w prosty sposób
    rozliczający podatek.
    Inteligo Visa Electron

    Czy wiesz, że jesteś posiadaczem jedynej w Polsce karty Visa Electron,
    którą możesz płacić nie tylko w tradycyjnych punktach
    sprzedaży ale także w Internecie i przez telefon. Dla naszych

    [ciach] bleble bzdury ...

    Czy nie uważacie że inteligo przesadza wysyłając ten pieprzony spam o
    darmowych przelotach, programach do rozliczeń PIT i obniżce cen pralek z
    naklejką Inteligo, nie tego sie spodziewałem wyrażając zgodę na
    przetwarzanie danych. Kij w dupe spamerom .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 2. Data: 2003-04-10 18:53:10
    Temat: Odp: Inteligo spam
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Radoslaw Krzyzan <1...@s...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b74dtv$fa6$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > naklejką Inteligo, nie tego sie spodziewałem wyrażając zgodę na
    > przetwarzanie danych. Kij w dupe spamerom .

    Ja też to dostałem, ale podpisałem dwa razy zgodę na przetwarzania adresu
    mail w celach marketingowych - raz na umowie, raz wpisałem mail w
    powiadomienia o nowościach...

  • 3. Data: 2003-04-10 19:13:36
    Temat: Re: Inteligo spam
    Od: "Shield" <s...@N...poczta.onet.pl>

    >nie tego sie spodziewałem wyrażając zgodę
    > na przetwarzanie danych. Kij w dupe spamerom.

    Czemu sie tak denerwujesz? Doczytaj do konca:

    "W związku z wejściem w życie ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204), informujemy, że w każdej
    chwili możesz odwołać wyrażoną zgodę. W tym celu skontaktuj się
    z naszym konsultantem pod numerem telefonu 0 800 121 121
    lub (81) 53 56789."

    i odwolaj swoja zgode.

    Pzdr.
    Shield.

  • 4. Data: 2003-04-10 19:23:28
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl>

    "Shield" <s...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Czemu sie tak denerwujesz?

    Napisałem już wcześniej, gówno mnie obchodzą pralki i loty z Orbisu i
    software informatyka z Inteligo do rozliczeń PIT.

> [...]

    > chwili możesz odwołać wyrażoną zgodę. W tym celu skontaktuj się
    > z naszym konsultantem pod numerem telefonu 0 800 121 121

    Doczytałem i nie chcę odwoływać zgody, potrzebuję informacji o obniżkach
    oprocentowania, stanie konta i reszcie spraw związanych z bankiem (!).

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2003-04-11 08:35:11
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Radoslaw Krzyzan napisał:

    > Doczytałem i nie chcę odwoływać zgody, potrzebuję informacji o obniżkach
    > oprocentowania, stanie konta i reszcie spraw związanych z bankiem (!).

    To usiadz i zastanow sie spokojnie czego chcesz, a potem ewentualnie to
    wyatykuluj. Poza tym, jakis dobrze sie przyjzal, co robi Inteligo, to
    bys sie dowiedzial, ze zgoda na spam to jedno, a otrzymywanie wyciagow i
    waznych informacji to drugie i jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-12 13:24:28
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    Milo by jednak bylo, zeby bank sam sie zapytal czy chce spam dostawac. Ja z
    nimi prowadze intensywna wymiane emaili - jezeli moglem sie przez www
    zapisac to chce to rowniez emailem odwolac.
    Niestety bank uwaza, ze maja prawo do wysylania czego chca i jak chca, a ja
    uwazam, ze mam prawo dostawa tylko informacje mnie interesujace.

    A o zmianie TOiP nie powiadomili.

    Do nich nie mozna sie nawet kawy isc napic, wiec oczekuje wyzszego poziomu
    obslugi. Najlepsze jest to, ze deklaruja, ze zgode na przesylanie informacji
    emailem wyrazilem im telefonicznie, wiec poprosilem o podanie daty i
    przeslanie zapisu w postaci pliku wave. I co? Jak kamien w wode... przestali
    odpowiadac.

    Pzdr

    Robert

  • 7. Data: 2003-04-14 08:40:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik - Robert - napisał:
> [...]
    > Niestety bank uwaza, ze maja prawo do wysylania czego chca i jak chca, a ja
    > uwazam, ze mam prawo dostawa tylko informacje mnie interesujace.

    Powiadomili. Informacja przyszla razem z wyciagiem. Rowno po miesiacu,
    ale zawsze ;-)

    Bartol