  • 1. Data: 2003-04-10 15:14:41
    Temat: KredytBank: Ekstralokum: dziwne zasady skoringu
    Od: "Piotr" <n...@j...adres>

    Czy ktoś może mi wyjaśnić zasady skoringu w KredytBanku przy przyznawaniu
    kredytu Ekstralokum ? Zdolność kredytową mam DUŻO wyższą niż wymagana (po
    odliczeniach powinno zostać na życie 470 zł na miesiąc, a z obliczeń wynika,
    że zostaje mi ponad 3 razy więcej), ale mimo to program ODRZUCIŁ wniosek. I
    tu jest pytanie: dlaczego ? W KB nie wiedzą.

    Piotr.

  • 2. Data: 2003-04-10 16:45:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > że zostaje mi ponad 3 razy więcej), ale mimo to program ODRZUCIŁ wniosek. I
    > tu jest pytanie: dlaczego ? W KB nie wiedzą.

    A może jesteś zanotowany w BIKu lub BR. Tensor1

  • 3. Data: 2003-04-11 07:16:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Piotr" <n...@j...adres> wrote in message
> [...]
    > że zostaje mi ponad 3 razy więcej), ale mimo to program ODRZUCIŁ wniosek.
    > tu jest pytanie: dlaczego ? W KB nie wiedzą.

    podaj więcej szczegółów na temat zatrudnienia

    może twoja firma jest na liście mało wiarygodnych kontrahentów KB ?:)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-11 08:00:37
    Od: "Piotr" <n...@j...adres>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > A może jesteś zanotowany w BIKu lub BR.

    No nie róbmy sobie jaj. Dlatego pisałem na tą grupę, że to jest dziwne. Żeby
    nie było wątpliwości:
    - dokumenty są w porządku
    - nie mam kredytów, debetów, limitów, ani kart kredytowych
    - nigdy nie brałem kredytu, raz żyrowałem, ale to już dawno spłacone
    - firma mnie zatrudniająca jest solidna i nie bankrutuje

    Gdybym znał taką oczywistą przyczynę - nie strzępił bym sobie języka. Zdaję
    sobie sprawę, że inteligencja części osób wysyłających na newsy jest ....
    inna, ale akurat nie w moim przypadku.
    Inaczej: czy ktoś zna w miarę dokładnie algorytm tego cuda.

    Piotr

  • 5. Data: 2003-04-11 08:04:58
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > inna, ale akurat nie w moim przypadku.
    > Inaczej: czy ktoś zna w miarę dokładnie algorytm tego cuda.

    napisz odwołanie do dyrektora oddziału

    przecież o ostatecznym przyznaniu kredytu nie decyduje maszyna tylko
    człowiek (oczywiście pomijając citibank :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-11 08:14:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > inna, ale akurat nie w moim przypadku.
    > Inaczej: czy ktoś zna w miarę dokładnie algorytm tego cuda.

    Nie znam algorytmu tego cuda ale przyczyna jakaś musi być. Np:

    1. Jesteś zanotowany w BIKu lub BR przez pomyłkę (takie rzeczy były już na tej
    liście opisywane)
    2. Przy wpisywaniu Twoich parametrów do systemu scoringowego wprowadzono złe
    dane.
    3. Błąd w oprogramowaniu systemu.
    Niezaleznie od tego ostateczna decyzja o przyznanie kredytu należy do Dyrektora
    Oddziału. Porozmawiaj z nim. Tensor1.

  • 7. Data: 2003-04-11 13:15:46
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    moze w programie nie ma dobrego scoringu dla kogos bez kart, debetow
    niekt nie dal do tej pory

    --
    Mario

  • 8. Data: 2003-04-12 11:41:34
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    a moze jestes za mlody i znajdujesz sie w tzw. grupie podwyzszonego ryzyka?
    Basia