eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania Inteligo › Kampania Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kampania Inteligo
    Date: Sat, 16 Nov 2002 13:20:51 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179038102.chello.pl
    Message-ID: <ar5d7i$n6l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179038102.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1037449266 23765 62.179.38.102 (16 Nov 2002 12:21:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Nov 2002 12:21:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:213193
    [ ukryj nagłówki ]

    Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)

    Nazwa: Wybierz wygodę
    Nazwa klienta: PKO BP SA
    Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
    Dom mediowy: MindShare
    Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
    Branża: finanse
    Typ kampanii: produktowa

    Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
    elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
    PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
    prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
    roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
    konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
    konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
    badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
    przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
    Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
    (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
    miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
    finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
    agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
    agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
    mediowy MindShare.

    --


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1