  • 1. Data: 2002-11-16 08:29:19
    Temat: konto dla lean clienta :)
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    muszę założyć konto, choć nie bardzo mam co na nim trzymać :)) jaki bank
    internetowy? (poznań). wpłaty będą małe i nieregularne (200-500 zł
    miesięcznie chyba, a czasem wcale). dobrze by było żeby jakąś kartę dali
    też. może volkswagen direct?

    --
    re5pect
    Grzech.
    remove 'spam' from my email address<

  • 2. Data: 2002-11-16 08:36:58
    Temat: Re: konto dla lean clienta :)
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > internetowy? (poznań). wpłaty będą małe i nieregularne (200-500 zł
    > miesięcznie chyba, a czasem wcale). dobrze by było żeby jakąś kartę dali

    Przy tej skali wpłat proponuję raczej tańsze rozwiązanie: mBank, ew.
    Inteligo.
    Aby mieć kartę w VW trzeba placić 10zł miesięcznie i 1.5zł za każdą wypłatę
    z każdego bankomatu.

  • 3. Data: 2002-11-16 08:51:34
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Inteligo.
    > Aby mieć kartę w VW trzeba placić 10zł miesięcznie i 1.5zł za każdą

    no faktycznie sprawdziłem właśnie na ich site'ie. czyli mbank będzie
    najlepszym rozwiązaniem jak widze

  • 4. Data: 2002-11-16 08:56:17
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypłatę
    > >
    > no faktycznie sprawdziłem właśnie na ich site'ie. czyli mbank będzie

    a może lukas ekonto?

  • 5. Data: 2002-11-16 10:30:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > a może lukas ekonto?

    IMHO najlepszy wybor bo procz bankomatow przy placowkach
    Lukasa darmowe sa takze wszystkie BZWBK, ktorych w Poznaniu
    jest od groma. No i bez problemu mozesz wplacac gotowke
    na swoje konto o ile tego zapragniesz ;-)

    Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie, zebys zalozyl
    sobie rowniez konto w mBanku - potestujesz i zobaczysz
    czy rowniez jest Ci potrzebne.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek