  • Data: 2004-04-17 21:35:59
    Temat: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problemy ze spłatą kredytu - bank przekazał sprawę do Kancelarii Kruk.
    Nękanie przez nich (bo to trudno nazwać rozmową) - rozumiem.
    Ale nie rozumiem jakim prawem zaczęli ostatnio nękać (na razie "tylko"
    telefonicznie - NA RAZIE) moich teściów?!!?
    Przecież ani z nimi nie mieszkam, kontakty też mamy rzadkie - pewnie wzięli
    nazwisko panieńskie żony, adres panieński i wszelkie dane łącznie z imionami
    teściów, bo do teściowej zwracali się... PO IMIENIU!!!
    Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    No sorki - ale to już skandal!!
    Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??