  • Data: 2004-04-18 22:26:23
    Temat: Re: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz, to Ty bzdury piszesz. Niestety problem niespłacania długu, jest
    > _wyłącznie_ problemem dłużnika. Kropka.

    nie pisze bzdur lecz przedstawiam swoj subiektywny punkt widzenia, ale Ty
    masz prawo do takiej oceny. jednak w mojej ocenie problem dlugu jest jednak
    wspolny dla dluznika i banku, bo bank ma zobowiazania wobec tych, ktorzy mu
    zaufali lokujac tam swoje srodki. dlatego bank powinien dzialac rozsadnie.
    a dzialajac w taki sposob tego nie robi.

    najwyrazniej nie jest jasna dla Ciebie istota sprawy, ktora przedstawilem.
    polityka windykacyjna bankow jest nielogiczna. bank w polskim prawie jest
    uprzywilejowany a tak byc nie powinno. banki wykorzystuja swoja pozycje
    i czesto tez postepuja nieetycznie wiec nie sa imho instytucjami zaufania
    publicznego. wszystkie podmioty powinny byc wobec prawa rowne.

    bank ponosi ryzyko udzielajac kredytu. bank tez ocenia to ryzyko. nikt nie
    jest jasnowidzem. ani bank ani kredytobiorca wiec kazdy moze odpowiadac
    jedynie za stan obecny i realnie oceniac jedynie to, co jest znane na dzien
    przyzniania kredytu. oczywiscie kredytobiorca powinien robic wszystko, aby
    kredyt splacac, ale nie wszystko zrobic sie da bo nie na wszystko ma sie
    wplyw.

    jezeli np. zalegam ze splatami to dlatego, ze nie mam pieniedzy, prawda?
    to co da bankowi wystawienie bte? w sumie nic. bo jak nie mam kasy ani
    majatku to bank nic w ten sposob nie osiagnie. uwazam, ze o wiele
    efektywniejsze jest ukladanie sie z dluznikiem w trudnych dla niego
    momentach niz odwracanie sie od niego.

    podr.
    marcin