  • 1. Data: 2005-09-20 10:05:36
    Temat: eurobank - kredyt na dowod?
    Od: "michal" <p...@t...pl>

    Witam

    jestem studentem, nigdy nie bralem kredytu w innym banku, nie wiednieje
    takze na liescie BIG'u.

    czy mam szanse na kredyt w eurobanku? wiem ze potrzebne sa 2 dowody
    tozsamosci...

    prosze o wiecej informacji na temat tego kredytu
    pozdrawiam serdecznie
    ts

  • 2. Data: 2005-09-20 11:06:21
    Temat: Re: eurobank - kredyt na dowod?
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "michal" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tozsamosci...
    >
    > prosze o wiecej informacji na temat tego kredytu

    Poczytaj kilka wątków niżej. Bylo o tym pisane wątek: Eurobank - pożyczka na
    dowód osobisty? z dnia 2005-09-17. A co to BIG? :) BIG Bank Gdański? :D

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2005-09-20 11:07:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>