  • 1. Data: 2008-11-19 11:19:09
    Temat: KOnkurs AliorBank
    Od: "autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Jak ktos zalozyl juz konto w Aliorze to niech sie nie ludzi ze dostanie t 100
    zl :-) wlasnie sie dowiedzialem jak do mnie zadzwonil pracownik w celu
    potwierdzenia otwarcia konta korespondencyjnie.

  • 2. Data: 2008-11-19 11:24:50
    Temat: Re: KOnkurs AliorBank
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 11:19:09 +0000, autor napisał(a):

    > Jak ktos zalozyl juz konto w Aliorze to niech sie nie ludzi ze dostanie
    > t 100 zl wlasnie sie dowiedzialem jak do mnie zadzwonil pracownik w
    > celu potwierdzenia otwarcia konta korespondencyjnie.

    No cóż, teraz pytanie ile osób pójdzie z tym do sądu i czy tylko z
    przyrzeczenia publicznego ich ścigną, a może także z nieuczciwej
    konkurencji oraz przeciwdziałania nieuczciwym praktykom rynkowym...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-19 12:13:31
    Od: lelek <l...@g...pl>

    autor pisze:
    > Witam!
    > Jak ktos zalozyl juz konto w Aliorze to niech sie nie ludzi ze dostanie t 100
    > zl :-)

    Nie dostaną pewnie Ci co się pospieszyli. W mailu z dnia 14.11 w którym
    informowali o reklamówkach na Jutubie napisali:

    "Wkrótce otrzymają Państwo informacje, dotyczące zakończenia konkursu
    ,,Zbuduj z nami nowy bank!". Będą Państwo mogli wówczas założyć konto
    osobiste z lokatą nocną - w Internecie, za pośrednictwem naszego Contact
    Center lub w dowolnym oddziale Alior Banku."

    Czyli jak rozumiem, dopiero wtedy mamy zakładać konta. Ja jeszcze maila
    kończącego ani dziesiątego pytania nie otrzymaqłem...

    Pozdawiam,

    lelek

  • 4. Data: 2008-11-19 13:24:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "lelek" <l...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Czyli jak rozumiem, dopiero wtedy mamy zakładać konta. Ja jeszcze maila
    > kończącego ani dziesiątego pytania nie otrzymaqłem...

    czekamy na zakonczenie konkursu, tylko zeby koniec nadszedl niedlugo, bo
    moze to specjalna polityka banku, zeby konkurs przedluzac w nieskonczonosc i
    100zl nie placic.

  • 5. Data: 2008-11-19 13:50:21
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > czekamy na zakonczenie konkursu, tylko zeby koniec nadszedl niedlugo, bo
    > moze to specjalna polityka banku, zeby konkurs przedluzac w nieskonczonosc
    > i 100zl nie placic.
    Jeśli tak zrobią to będzie to jedna z bardziej chamskich sztuczek i jak dla
    mnie skreśli ten bank - tak się nie robi.
    W UK w Lloyds TSB dawali 40 GBP za otwarcie konta z polecenia. Mieli na to 3
    miesiące - i rzeczywiscie - kase dostałem
    w ostatnim dniu 3go miesiąca ale dostałem.

  • 6. Data: 2008-11-19 14:25:07
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    autor <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zl :-) wlasnie sie dowiedzialem jak do mnie zadzwonil pracownik w celu
    > potwierdzenia otwarcia konta korespondencyjnie.

    Myslę, że jakiś agent od telesprzedaży usług tego banku zwyczajnie zabrał Ci
    te 100,00 zł do własnej kieszeni :)

  • 7. Data: 2008-11-19 15:14:55
    Od: WW3 <w...@2...net>

    > Myslę, że jakiś agent od telesprzedaży usług tego banku zwyczajnie zabrał Ci
    > te 100,00 zł do własnej kieszeni :)

    No coz, wtedy prokuratura.

  • 8. Data: 2008-11-19 17:04:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    lelek wrote:

    > Nie dostaną pewnie Ci co się pospieszyli. W mailu z dnia 14.11 w którym
    > informowali o reklamówkach na Jutubie napisali:

    warunki otrzymania nagrody sa opisane wyraznie w regulaminie,
    a konkurs oczywiscie trwa nadal

  • 9. Data: 2008-11-19 17:35:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 13:13:31 +0100, lelek napisał(a):

    > Czyli jak rozumiem, dopiero wtedy mamy zakładać konta. Ja jeszcze maila
    > kończącego ani dziesiątego pytania nie otrzymaqłem...

    Gwoli ścisłości to 9 pytania.

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-11-19 19:19:59
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 19 Lis, 13:24, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > czekamy na zakonczenie konkursu, tylko zeby koniec nadszedl niedlugo, bo
    > moze to specjalna polityka banku, zeby konkurs przedluzac w nieskonczonosc i
    > 100zl nie placic.

    Dziś pani z alior bank powiedziała mi, że konkurs zakończy się do
    końca przyszłego tygodnia.