  • 1. Data: 2008-11-19 06:47:11
    Temat: Alior marzeń - bank w jakim jego prezes chciałby mieć konto
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Nie było chyba na grupie a przynajmniej ja nie widzę pobieżnie
    przeglądając nieodległą historię. W przekroju jest wywiad z dwoma
    prezesami nowopowstałych banków: Allianz i Alior. O ile wywiad z prezesem
    Allianz to takie gadanie o leśniczym i niczym, o tyle prezes Aliora
    rzucił kilka informacji, o których na grupie chyba nie było.

    http://przekroj.pl/wydarzenia_kraj_artykul,3525.html

    Niestety linki z do konkretnych wywiadów są zwalone (przynajmniej u
    mnie), więc jak ktoś ma gazetę pod nosem to może zrobi zrzut gdzieś na
    imageshack or sth.
    Z ciekawszych rzeczy o Aliorze: jest to całkowicie polski bank, ma mówić
    klientowi ile za danym produkcie zarobi, mają być dwie kk samochodowa
    (zwrot częsci kosztów za paliwo) i lotnicza gdzie punkty są zbierane i
    można je wymianiać na loty wszystkimi liniami (nie znam tematu czy to M&M
    czy coś innego), nazwę Alior wymyśliła Pani Zalewska, nie pamiętam
    imienia, i ona nic nie oznacza a aniołka wymyślił prezes Sobieraj. To
    wszystko co zapamiętałem a że czytałem wczoraj a w zasadzie dzisiaj w
    nocy to nie ręcze, że czegoś nie pokręciłem ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-11-19 07:41:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> writes:

> [...]
    > Allianz to takie gadanie o leśniczym i niczym, o tyle prezes Aliora
    > rzucił kilka informacji, o których na grupie chyba nie było.

    Niestety mimo wyłączenia blokowania skrtypów wywiady nie chcą mi się otwierać :(

    KJ

  • 3. Data: 2008-11-19 08:46:40
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 08:41:45 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Niestety mimo wyłączenia blokowania skrtypów wywiady nie chcą mi się
    > otwierać :(

    Ja dopiero jak z pracy wrócę, to mogę wrzucić to gdzieś do sieci. Jak
    ktoś ma pod ręką przekrój i aparat, to może niech zrobi backup, gdzieś na
    www.

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-11-19 08:48:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dobra dokopałem się jakoś przez cache googla, co by o nim nie mówić, fakt
    jest taki - na tym google zawsze można polegać ;)

    http://przekroj.pl/wydarzenia_kraj_artykul,3527,0.ht
    ml

    czyli pewnikiem wywiad z Allianz jest pod 3526

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-11-19 09:04:03
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Dalibyście spokój. Wszędzie ten Alior ...

  • 6. Data: 2008-11-19 09:12:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Dalibyście spokój. Wszędzie ten Alior ...

    Ludzie poświęcają swój czas, pieniądze, robią za betatesterów, dzielą
    się wrażeniami, co daje szanse uniknąć innym błędów i wpadek. A Ty
    "dajcie spokój"
    Załóż filtr na temat i po kłopocie.

    KJ

  • 7. Data: 2008-11-19 09:13:24
    Od: k...@o...pl

    On 19 Lis, 07:47, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
    >lotnicza gdzie punkty są zbierane i
    > można je wymianiać na loty wszystkimi liniami (nie znam tematu czy to M&M
    > czy coś innego),
    Jeśli wszystkimi liniami to na pewno nie M&M ani żaden inny program bo
    to ograniczyłoby wybór linii.
    Raczej albo karta wydana wspólnie z jakimś biurem podróży/pośrednikiem
    sprzedającym bilety albo wręcz jakaś prawie własna akcja ze
    zmodyfikowanym cashback (np. nie 1% tylko 1,5% ale uzbierane środki
    można wydać wyłącznie na bilety lotnicze zakupione poprzez esky.pl czy
    kogoś w tym stylu).

    wiadomo kiedy mają być jakieś informacje o tych kartach partnerskich?

  • 8. Data: 2008-11-19 09:21:45
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 01:13:24 -0800, kl1 napisał(a):

    > wiadomo kiedy mają być jakieś informacje o tych kartach partnerskich?

    Tylko tyle:

    "(...)Mamy też rewelacyjne karty kredytowe: lotniczą, która jako jedyna
    na rynku pozwala zbierać promocyjne mile do wykorzystania w każdej linii
    lotniczej, oraz samochodową. W przypadku tej drugiej co miesiąc zwracamy
    klientowi część pieniędzy za benzynę zakupioną za pomocą tej karty."

    Samochodowa to chyba najnowszy 'trynd' na rynku a lotnicza, to chyba po
    to aby przyciągnąć bardziej zamożniejszych klientów, choć pewnie nie
    tylko.

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-11-19 09:49:54
    Od: k...@o...pl

    On 19 Lis, 10:21, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Samochodowa to chyba najnowszy 'trynd' na rynku a lotnicza, to chyba po
    > to aby przyciągnąć bardziej zamożniejszych klientów, choć pewnie nie
    > tylko.
    Ciekawe jaki będzie przelicznik kwota wydana -> środki na zakup
    biletu,
    W końcu w każdej linii więc powinno się dać także w takich liniach jak
    Ryanair czy Wizzair,
    więc na bilet za 18 zł(bilet gratis+opłaty gratis, tylko opłata za
    płatność kartą) powinno się dać dosyć szybko uzbierać i nie trzeba być
    dot ego bardzo zamożną osobą:)