  • 1. Data: 2008-11-19 06:01:35
    Temat: KK w AliorBank - pytania
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Zastanawiam się nad wyrobieniem swojej pierwszej KK. Wybór padł na
    AliorBank. Jednak mam kilka wątpliwości, w związku z tym zwracam się do osób
    juz wyrabiających tam kartę:

    1. Czy rzeczywiście przelewy na dowolne konto są darmowe i są traktowane
    jako operacje bezgotówkowe?

    2. Czy przelewy są wliczane do sumy obrotu, zwalniające z opłaty za KK ?

    3. Jakie dokumenty są potrzebne do wyrobienia KK poza dowodem osobistym?

    4. Czy jeżeli to będzie moja pierwsza karta kredytowa to muszę przedstawiać
    oświadczenie z zakładu pracy o zarobkach?

    5. Jaki limit mogę dostać przy zarobkach 3000 netto/mc?

    6. Są jakieś haczyki, ukryte opłaty czy gwiazdki?? Czytając TOiP nic nie
    zauważyłem, ale mogłem przeoczyć ;)

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2008-11-19 06:30:07
    Temat: Re: KK w AliorBank - pytania
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 19 lis 2008 o 07:01 GMT, Włodziu napisał(a):

> [...]
    > juz wyrabiających tam kartę:
    >
    > 1. Czy rzeczywiście przelewy na dowolne konto są darmowe i są traktowane

    jest juz cytowany wypodziedz przeze mnie w watku obok

    > 2. Czy przelewy są wliczane do sumy obrotu, zwalniające z opłaty za KK ?

    jw.

    > 3. Jakie dokumenty są potrzebne do wyrobienia KK poza dowodem osobistym?

    na stronie banku jest napisane

    > 4. Czy jeżeli to będzie moja pierwsza karta kredytowa to muszę przedstawiać
    > oświadczenie z zakładu pracy o zarobkach?

    to juz pytanie na pewno nie do nas, tylko do banku, watpie czy tutaj sa
    przedstawiciele banku

    > 5. Jaki limit mogę dostać przy zarobkach 3000 netto/mc?

    ale to do nas pytanie czy do banku?

    > 6. Są jakieś haczyki, ukryte opłaty czy gwiazdki?? Czytając TOiP nic nie
    > zauważyłem, ale mogłem przeoczyć ;)

    jezeli nie wyrobisz limitu, bedziesz musial zaplacic za przedluzenie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Atlanta: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ An entire city surrounded by an ]

  • 3. Data: 2008-11-19 06:37:07
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 07:01:35 +0100, W?odziu napisał(a):

    > 1. Czy rzeczywi?cie przelewy na dowolne konto s? darmowe i s? traktowane
    > jako operacje bezgotówkowe?

    Tak

    > 2. Czy przelewy s? wliczane do sumy obrotu, zwalniaj?ce z op?aty za KK ?

    Nie

    > 3. Jakie dokumenty s? potrzebne do wyrobienia KK poza dowodem osobistym?

    Pewnie zaświadczenie o zarobkach i być może drugi dokument tożsamości np
    prawo jazdy.

    > 4. Czy je?eli to bedzie moja pierwsza karta kredytowa to musze
    > przedstawiaae o?wiadczenie z zak?adu pracy o zarobkach?

    Tak

    > 5. Jaki limit moge dostaae przy zarobkach 3000 netto/mc?

    Pewnie krotność zarobków. Różnie to w różnych bankach wygląda, w
    niektórych jest to o ile mnie pamięć nie myli mnożnik x5 nawet.

    > 6. S? jakie? haczyki, ukryte op?aty czy gwiazdki?? Czytaj?c TOiP nic nie
    > zauwa?y?em, ale mog?em przeoczyae ;)

    Bank stara się być przyjazdny dla klienta i poinformuje Ciebie o
    wszystkich 'haczykach' i dodatkowo pokaże ile na tym zarobi -
    przynajmniej tak prezes deklaruje - przeczytaj sobie wywiad w innym wątku.

    Xenocide

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-11-19 07:59:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 06:37:07 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Nie

    Tego nikt jeszcze nie wie, ale najostatniejsza wypowiedź cytowanej tu
    przedstawicielki banku mówi coś innego ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-11-19 08:51:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 07:59:40 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Tego nikt jeszcze nie wie, ale najostatniejsza wypowiedź cytowanej tu
    > przedstawicielki banku mówi coś innego ;-)

    No niby tak, ale jeżeli taka opcja byłaby możliwa, to po co wtedy, w
    ogóle, wprowadzać opłatę za kk? ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-11-19 09:16:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 08:51:19 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > No niby tak, ale jeżeli taka opcja byłaby możliwa, to po co wtedy, w
    > ogóle, wprowadzać opłatę za kk?

    To może być wabik na początek, czyli złapać klienta, który się zwolni z
    opłaty, a za rok się zmieni warunki, czego część klientów nie zauważy.
    Alior jednak walczy o pozycję na rynku -- jak inaczej ma to zrobić?

  • 7. Data: 2008-11-19 09:24:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 09:16:10 +0000, Olgierd napisał(a):

    > To może być wabik na początek, czyli złapać klienta, który się zwolni z
    > opłaty, a za rok się zmieni warunki, czego część klientów nie zauważy.
    > Alior jednak walczy o pozycję na rynku -- jak inaczej ma to zrobić?

    Patrząc na ich motto, które serwuje sam prezes, że mają być przejrzyści i
    pokazywać wszystkie 'haczyki' oraz swój utarg, to wychodzi, że raczej się
    wszyscy dowiedzą w porę o zmianach. Sprawa wtórna ile osób w ogóle zwróci
    na to uwagę. Chociaż wydaje mi się, że ludzie ostatnimi czasy z deko
    większą uwagą zaczęli przyglądać się swoim bankierom - kryzys efekt?

    Xenocide