    From: lelek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KOnkurs AliorBank
    Date: Wed, 19 Nov 2008 13:13:31 +0100

    autor pisze:
    > Witam!
    > Jak ktos zalozyl juz konto w Aliorze to niech sie nie ludzi ze dostanie t 100
    > zl :-)

    Nie dostaną pewnie Ci co się pospieszyli. W mailu z dnia 14.11 w którym
    informowali o reklamówkach na Jutubie napisali:

    "Wkrótce otrzymają Państwo informacje, dotyczące zakończenia konkursu
    ,,Zbuduj z nami nowy bank!". Będą Państwo mogli wówczas założyć konto
    osobiste z lokatą nocną - w Internecie, za pośrednictwem naszego Contact
    Center lub w dowolnym oddziale Alior Banku."

    Czyli jak rozumiem, dopiero wtedy mamy zakładać konta. Ja jeszcze maila
    kończącego ani dziesiątego pytania nie otrzymaqłem...

    Pozdawiam,

    lelek