  • 11. Data: 2008-11-20 08:53:13
    Temat: Re: KOnkurs AliorBank
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Myslę, że jakiś agent od telesprzedaży usług tego banku zwyczajnie zabrał Ci
    > te 100,00 zł do własnej kieszeni :)

    nie zabral bo kazalem zadzwonic po zakonczeniu knkursu :)
    w ogole mnie rozbroil.
    Rozmowe zaczyna od pytania kiedy moze zadzwonic w sprawie potwoierdzenia
    zlozenia wniosku i umowienia wizyty z kurierem
    - no pzeciez rozmawiamy teraz
    - no tak
    :-)
    za chwile sie pyta o pewne dane celem uzupelnienia
    - Gdzie sie Pan urodzil
    - w Gdansku
    - no ale gdzie w gdansku
    a za chwile
    - aha no tak ...
    :-)

  • 12. Data: 2008-11-20 08:54:01
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > warunki otrzymania nagrody sa opisane wyraznie w regulaminie,
    > a konkurs oczywiscie trwa nadal

    "# 3) Warunkiem odbioru nagród w Konkursie jest założenie przez Uczestnika
    rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego u Organizatora nie później niż w
    terminie 30 dni od daty zamknięcia zgłoszeń. O dacie zamknięcia zgłoszeń
    Uczestnicy Konkursu zostaną poinformowani za pośrednictwem wiadomości,
    wysłanej na adres e-mail, podany przy rejestracji w Konkursie.
    # 4) Za datę założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, o którym mowa
    w pkt 2 i 3, uznaje się dzień podpisania umowy tego rachunku. "

    nie ma tu mowy ze jak zalozysz konto wczensiej to nie dostaniesz kasy