  • 11. Data: 2002-06-14 08:14:30
    Temat: Re: KOŃCZY SIĘ KASA W SKARBCU!!!
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Stawiam na Millennium

    no cos w te manke
    :)

    sqrczak

  • 12. Data: 2002-06-14 08:45:35
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Van GoGush" <N...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jesli jestes pracownikiem banku to zlamales tajemnice bankowa jesli
    > natomiast dostales ten mail przypadkowo i go tutaj publikujesz to zal mi
    > ciebie.

    jestes pracownikiem jakiegos banku ?

    czyzby mentalnosc typu 'dulszczyzna'?

  • 13. Data: 2002-06-14 12:03:30
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > jestes pracownikiem jakiegos banku ?
    Nie
    > czyzby mentalnosc typu 'dulszczyzna'?
    He he , czy pracujesz w banku ? a moze pracowales ? jesli nie to sie nie
    dziwie ze zupelnie tego nie rozumiesz , ja pracowalem i taki komunikat to
    normalne , zasilenie z NBP nie jest niczym nadzwyczajnym w banku. Ale
    publikowanie go tutaj z nazwiskami jest zenujace .... niektorym powinni
    robic testy na inteligencje zanim dostana dosep do netu :/

  • 14. Data: 2002-06-14 12:07:59
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    . Ale
    > publikowanie go tutaj z nazwiskami jest zenujace .... niektorym powinni
    > robic testy na inteligencje zanim dostana dosep do netu :/

    naprawde ??
    i to jeszce wedlug twojej skali ...
    zrob mi taki
    prosze prosze prosze

    uderz w stol a nozyce sie odezwa ...........

    sqrczak

  • 15. Data: 2002-06-14 13:02:17
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > nie interesuje mnie to ???
    > bycie palantem w takich oczach jak tfoje to dla mnie zaszcyt

    racja. zdecydowanie zbyt zaszczytne okreslenie. nalezy przeprosic wszyskich
    palantow

  • 16. Data: 2002-06-14 15:03:08
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > to w zasadzie nie powinno tak sie zrobic , ale ..........
    > nie ma to jak rzetelny bank
    > :))

    Glupek z ciebie i tyle.

  • 17. Data: 2002-06-14 15:11:32
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > naprawde ??
    > i to jeszce wedlug twojej skali ...
    > zrob mi taki
    > prosze prosze prosze

    A zrób proszę sobie:
    http://www.emode.com/tests/uiq/authorize/register.js
    p?url=/tests/uiq/index
    i pochwal się na pbb.

  • 18. Data: 2002-06-14 17:43:15
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Glupek z ciebie i tyle.

    łał ...
    tylko tyle ??

    sqrczak

  • 19. Data: 2002-06-14 17:44:14
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > A zrób proszę sobie:
    > http://www.emode.com/tests/uiq/authorize/register.js
    p?url=/tests/uiq/index
    > i pochwal się na pbb.

    a czy tfojom skalom da sie zmierzyc iq po polsku ????

  • 20. Data: 2002-06-14 17:47:03
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > racja. zdecydowanie zbyt zaszczytne okreslenie. nalezy przeprosic
    wszyskich
    > palantow

    troche nie w tym kierunku .....
    ale ok