  • 1. Data: 2002-06-13 13:47:42
    Temat: Amra prawie magister :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witajcie :)))
    Dzisiaj juz ostatni w zyciu egzamin (UFFFFFFFFF!), obrona na 26,
    absolutorium mam, jeszcze tylko obiegowka, jakies tam rzeczy....

    Narazie sie odmeldowuje, bo przez jakis czas, ekhem :)

    Ide badac reakcje ciala na % zawarte w alkoholu.... hy hy hy

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-13 15:29:58
    Temat: Re: Amra prawie magister :)
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    > absolutorium mam, jeszcze tylko obiegowka, jakies tam rzeczy....
    >
    > Narazie sie odmeldowuje, bo przez jakis czas, ekhem :)
    Gratulacje!
    I powodzenia na nowej drodze ....
    Y.

  • 3. Data: 2002-06-13 15:53:31
    Od: "Pawel Galinski" <p...@w...pl>

    > Witajcie :)))
    > Dzisiaj juz ostatni w zyciu egzamin (UFFFFFFFFF!), obrona na 26,

    Czlowiek uczy sie cale zycie...

  • 4. Data: 2002-06-14 07:14:44
    Od: <o...@e...com>

    > Witajcie :)))
    > Dzisiaj juz ostatni w zyciu egzamin (UFFFFFFFFF!), obrona na 26,
    > absolutorium mam, jeszcze tylko obiegowka, jakies tam rzeczy....

    Amra, najważniejsza jest obiegówka! Ja skupiłem sie na egzaminie i do dzisiaj
    nie udało mi się odebrać dyplomu (4 lata), bo jakoś tak nie było już czasu
    zebrać tego stada podpisów. A pamiętam jak kiedyś przy mnie panie w dziekanacie
    kleły w żywy kamień na tych co się obronili i nie odebrali dyplomów i im tylko
    niepotrzebnie w ewidencji wiszą. Wtedy to ja nawet myślałem, że to nie możliwe
    żeby nie mieć czasu dyplomu odebrać... A jednak możliwe :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-14 08:39:18
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości

    > Amra, najważniejsza jest obiegówka!

    Moj wynik...obiegowka ze szczecinskiego uniwerku: podbijanie rozpoczalem
    wczoraj o 09:30 i tego samego dnia zakonczylem o 11:20. Po odebraniu dyplomu
    ucieszony wrocilem do pracy. :-)
    (Studia skonczylem 5 miesiecy temu, dopiero list z uniwerku do domu mnie
    zmotywowal do zalatwienie tej sprawy)

    Pozdrawiam wszystkie bezsensowne obiegowki

    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-06-14 08:51:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pozdrawiam wszystkie bezsensowne obiegowki

    eee - a unas Biblioteka - nie wzialem karty wiec nie moglem tego zalatwic,
    biblioteka jezykowa - spokojnie od regoi, samorzad od reki - nawet nie
    sprawdzali nic :)
    Musze tylko chyba legitymacje zgubic... ;)

  • 7. Data: 2002-06-15 10:14:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 14 Jun 2002 10:51:04 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >sprawdzali nic :)
    >Musze tylko chyba legitymacje zgubic... ;)

    Najlepiej zrobil moj kumpel, do dzisiaj nie wyrobil sobie zadnej karty
    bibliotecznej (koniec IV roku) :-))))
    Ciekawe jak jego obiegowka bedzie wygladac :D
    Przepraszam za OT :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-06-17 08:16:38
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    dzisiaj
    > nie udało mi się odebrać dyplomu (4 lata), bo jakoś tak nie było już czasu

    4 lata :-)
    To szybciutko sie za to wziales.
    Znane mi sa przypadki, ze niektorym to i przez 10 lat dyplom nie byl do
    niczego potrzebny.

    Karol

  • 9. Data: 2002-06-17 09:07:31
    Od: <o...@e...com>

    > 4 lata :-)
    > To szybciutko sie za to wziales.
    > Znane mi sa przypadki, ze niektorym to i przez 10 lat dyplom nie byl do
    > niczego potrzebny.
    >
    > Karol

    A kto powiedział, że już się za to zabrałem... :^)
    Właśnie podstawowy problem jest taki, że ja go jak na razie do niczego nie
    potrzebuję. Gdyby mnie ktoś z tym pogonił...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 10. Data: 2002-06-17 13:22:11
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > A kto powiedział, że już się za to zabrałem... :^)
    > Właśnie podstawowy problem jest taki, że ja go jak na razie do niczego nie
    > potrzebuję. Gdyby mnie ktoś z tym pogonił...

    A wymiar urlopu?

    --
    Pete