  • 1. Data: 2002-06-13 14:29:11
    Temat: Algorytm
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Czy zna ktoś z Was algorytm służący do sprawdzania poprawności numeru karty
    kredytowej?

    Pozdr,
    Marek Kozik

  • 2. Data: 2002-06-13 17:29:54
    Temat: Re: Algorytm
    Od: "Kilmar" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Kozik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości > Czy zna
    ktoś z Was algorytm służący do sprawdzania poprawności numeru karty
    > kredytowej?

    a moze do jego generowania??? :-))

    pozdr

    Kilmar

  • 3. Data: 2002-06-14 14:36:36
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Kilmar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zna
    > ktoś z Was algorytm służący do sprawdzania poprawności numeru karty
    >
    > a moze do jego generowania??? :-))

    Nie, chcę stworzyć program do sprawdzania poprawności numerów kart
    kredytowych.

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 4. Data: 2002-06-15 10:18:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 14 Jun 2002 16:36:36 +0200, "Marek Kozik" <s...@p...pl>
    wrote:

    >Nie, chcę stworzyć program do sprawdzania poprawności numerów kart
    >kredytowych.

    Chcesz sprawdzic czy bank nie wcisnal C lewej karty :-))) ?
    A weryfikacje to ma prawie, kazdy generator ktorych pelno w sieci
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl