  • 1. Data: 2007-04-20 09:13:16
    Temat: KK z bardzo dobrym podgladem online
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Chodzi mi o taki podglad jak ma Multi i mBank tzn. nawet 1 sekunde po dokonaniu
    zakupu widzimy gdzie i kiedy zostal on dokonany.

    Jest jeszcze gdzies cos takiego ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-04-20 11:13:30
    Temat: Re: KK z bardzo dobrym podgladem online
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:
    > Chodzi mi o taki podglad jak ma Multi i mBank tzn. nawet 1 sekunde po
    > dokonaniu zakupu widzimy gdzie i kiedy zostal on dokonany.
    >
    > Jest jeszcze gdzies cos takiego ?

    Oj chyba ciężko będzie. Może w toyotabank? Strona wygląda nowocześnie
    więc może... Bo poza tym to nic mi nie przychodzi do głowy. BRE w tej
    kategorii wyprzedza a wręcz deklasuje resztę peletonu.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-20 11:51:07
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > Oj chyba ciężko będzie. Może w toyotabank? Strona wygląda nowocześnie
    > więc może... Bo poza tym to nic mi nie przychodzi do głowy. BRE w tej
    > kategorii wyprzedza a wręcz deklasuje resztę peletonu.

    Za to KK, ktora mi wyslali miesiac temu wcielo...

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-04-20 18:36:22
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f0a787$4ta$1@news.dialog.net.pl...

    > BRE w tej kategorii wyprzedza a wręcz deklasuje resztę peletonu.

    Szkoda, ze na tym sie zalety mBanku/Multi koncza.
    Gdyby tak mieli standard oblsugi dla KK jak Citi...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2007-04-20 18:40:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > Za to KK, ktora mi wyslali miesiac temu wcielo...

    Teoria się potwierdza - nie ma banku doskonałego :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-20 19:30:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Teoria się potwierdza - nie ma banku doskonałego :)

    Multi do doskonalosci sporo brakuje...

    --
    pozdrawiam
    Mithos