  • 1. Data: 2007-04-19 15:12:26
    Temat: Kredyt Bank i hipoteczny.
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jakieś pułapki są w tym banku?
    Wypowie się ktoś z klientów?
    Pytam bezposrednio, bo akurat wyszukiwarka ciężko sobie radzi z ta nazwą i kredytem
    ;-)
    JaC

  • 2. Data: 2007-04-19 17:09:40
    Temat: Re: Kredyt Bank i hipoteczny.
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 19-04-2007 o 17:12:26 666 <j...@w...eu> napisał:

    > Jakieś pułapki są w tym banku?
    > Wypowie się ktoś z klientów?
    > Pytam bezposrednio, bo akurat wyszukiwarka ciężko sobie radzi z ta nazwą
    > i kredytem ;-)
    > JaC

    Mam, nie narzekam, podeszli dość elastycznie (mam DG na ryczałcie).
    Po roku zamieniłem na malejące raty, po dwóch latach wyprosiłem obniżenie
    oprocentowania.
    Niestety obowiązkowe konto, tanie, więc pół biedy.
    Z tego co wiem wiele zależy od oddziału i od konkretnego pracownika.
    Mimo, że o KB mam ogólnie niezbyt pochlebne zdanie to hipoteczny mogę
    polecić - wszystkie pozostałe usługi nie. Nowy klient jest traktowany
    świetnie, stary niestety na zasadzie "złapany, więc nie będzie mu się
    chciało uciekać"

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 3. Data: 2007-04-19 17:15:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > polecić - wszystkie pozostałe usługi nie. Nowy klient jest traktowany
    > świetnie, stary niestety na zasadzie "złapany, więc nie będzie mu się

    na ich stronie przeczytalem, ze hipoteczny tylko do 300kzl i max na 15
    lat...

    o wiecej i na dluzej nie mozna sie ubiegac?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-19 22:15:59
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 19-04-2007 o 19:15:47 RobertS <b...@x...pl> napisał:

    > na ich stronie przeczytalem, ze hipoteczny tylko do 300kzl i max na 15
    > lat...
    >
    > o wiecej i na dluzej nie mozna sie ubiegac?

    Dostałem na 25 lat

  • 5. Data: 2007-04-20 05:51:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dostałem na 25 lat