  • 1. Data: 2007-04-19 19:18:13
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a zmiana pracy
    Od: Franek <f...@p...fm>

    Witam,
    Od ponad 2 lat pracuje w jednej firmie. Zarobki mam na poziomie
    5-6tys. brutto.
    W tej chwili zmieniam prace (zarobki wieksze) i na poczatek dostane
    umowe na 3 miesiace.
    Rownoczesnie wlasnie kupuje mieszkanie i musze wziac kredyt
    mieszkaniowy.
    Wkladu wlasnego praktycznie nie mam.

    Czy w zaistanialej sytuacji jest jakas szansa na to, ze jakis bank
    udzieli mi kredytu?
    Umowe mi pewnie przedluza, ale nieszczesliwie sie to nalozylo z
    koniecznoscia zaplaty 1 raty za mieszkanie.

    franek

  • 2. Data: 2007-04-19 20:06:25
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a zmiana pracy
    Od: g...@g...pl

> [...]
    > udzieli mi kredytu?
    > Umowe mi pewnie przedluza, ale nieszczesliwie sie to nalozylo z
    > koniecznoscia zaplaty 1 raty za mieszkanie.

    Swego czasu DomBank reklamował "kredyt na gębę" - czyli bez zaświadczeń o
    zatrudnieniu,ale zwyższym %.
    NIe znam ofert wielu banków, ale obawiam się, że może to być problem. Najlepiej
    zadzwoń na 2-3 infolinie, albo do doradców Expander, Moneyexpert, Open Finance
    i od ręki będziesz miał odp.

  • 3. Data: 2007-04-19 20:29:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Franek pisze:
    > Czy w zaistanialej sytuacji jest jakas szansa na to, ze jakis bank
    > udzieli mi kredytu?
    > Umowe mi pewnie przedluza, ale nieszczesliwie sie to nalozylo z
    > koniecznoscia zaplaty 1 raty za mieszkanie.

    Jak to zawsze w życiu nic nigdy nie jest wtedy kiedy powinno :/ Wydaje
    mi się, że może być cieżko. Chyba najlepiej spróbować w banku, w którym
    masz konto i/lub oszczędności albo znajomości.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-19 20:53:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > udzieli mi kredytu?
    > Umowe mi pewnie przedluza, ale nieszczesliwie sie to nalozylo z
    > koniecznoscia zaplaty 1 raty za mieszkanie.

    Jest szansa np. w Lukasie beda wymagali dokumentu, ze pracodawca
    przedluzy z Toba umowe o prace na kolejny okres lub czas nieokreslony.
    Jak cos takiego dostarczysz to bank nie bedzie robil problemow.

    Mam podobna historie. Ubiegam sie o kredyt a niedawno zmienilem prace.

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-19 21:50:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

> [...]
    > Jak cos takiego dostarczysz to bank nie bedzie robil problemow.
    >
    > Mam podobna historie. Ubiegam sie o kredyt a niedawno zmienilem prace.

    Z tego co śledzę to szala przechyla się na Lukasa?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-20 05:51:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co śledzę to szala przechyla się na Lukasa?

    zdecydowanie Lukas jezeli kredyt mialby byc w PLN, a chyba jednak wezme
    w CHF...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-04-20 08:31:55
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Swego czasu DomBank reklamował "kredyt na gębę" - czyli bez zaświadczeń o
    > zatrudnieniu,ale zwyższym %.

    Tak, tylko trzeba mieć własny wkład min. 30%.

    A.

  • 8. Data: 2007-04-21 22:30:33
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Franek napisał(a):

    > Czy w zaistanialej sytuacji jest jakas szansa na to, ze jakis bank
    > udzieli mi kredytu?
    > Umowe mi pewnie przedluza, ale nieszczesliwie sie to nalozylo z
    > koniecznoscia zaplaty 1 raty za mieszkanie.

    Spróbuj w GE. Podchodzą elastycznie do tych spraw. Ja kilka lat temu
    dostałem kredyt pracując na nietypową umowę (1/6 etatu hehe).
    Wystarczyło pokazać PITy od pracodawcy za ostatnie lata.

    PG