  • 1. Data: 2008-11-18 21:25:37
    Temat: BZ WBK & karta do r. walutowego
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Jaki jest czas oczekiwania na kartę płatniczą do konta walutowego (waluta
    euro) zakładanego w BZ WBK.

    PS. Zależy mi bardzo na czasie. Czy są w PL banki, które wydają karty do
    rachunków walutowych od ręki, bądź też czas oczekiwania na taką kartę wynosi
    zaledwie kilka dni?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-11-18 22:18:01
    Temat: Re: BZ WBK & karta do r. walutowego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rachunków walutowych od ręki, bądź też czas oczekiwania na taką kartę wynosi

    w bzwbk czeka się kilka dni, na kk czekałem 5 dni roboczych

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-19 08:42:18
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gfvev1$r83$3@opal.icpnet.pl

    > w bzwbk czeka się kilka dni, na kk czekałem 5 dni roboczych

    Dziękuję za informację.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2008-11-19 15:20:41
    Od: Krzysiek Drozd <k...@p...fm>

    On 18 Lis, 22:25, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
> [...]
    > rachunków walutowych od ręki, bądź też czas oczekiwania na taką kartę wynosi

    Tak, czekałem kilka dni i działa świetnie + jest wypukła i ogólnie
    jest traktowana/działa jak kredytowa w terminalach.

    Obecnie Alior ma dawać karty walutowe (do konta walutowego) "od ręki"
    ale bez nazwiska na niej, niespersonalizowaną.