  • 1. Data: 2008-11-18 15:33:25
    Temat: Visa czy Mastercard?
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Przenosilem wlasnie KK do Millenium i gosc dal mi wybor - Visa albo
    Mastercard. Wybralem Vise, ale raczej z przyzwyczajenia niz z przekonania.

    Co uwazacie za lepsze i dlaczego?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2008-11-18 15:41:48
    Temat: Re: Visa czy Mastercard?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 16:33:25 +0100, jimmij napisał(a):

    > Przenosilem wlasnie KK do Millenium i gosc dal mi wybor - Visa albo
    > Mastercard. Wybralem Vise, ale raczej z przyzwyczajenia niz z przekonania.
    >
    > Co uwazacie za lepsze i dlaczego?

    Ja bardziej lubię Mastercarda, bo tak :) Visa zaliczyła 2 pady w ostatnim
    czasie, co mnie troszeczkę odstraszyło od wyrabiania kart w tym systemie...
    Poza tym bardziej mi się podoba hologram z dwoma półkulami niż z tym
    kolibrem :)

  • 3. Data: 2008-11-18 15:42:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
    > Przenosilem wlasnie KK do Millenium i gosc dal mi wybor - Visa albo
    > Mastercard. Wybralem Vise, ale raczej z przyzwyczajenia niz z przekonania.
    >
    > Co uwazacie za lepsze i dlaczego?

    Zależy w czym rozliczane i gdzie używane. Są kraje że lepiej mieć Visę, są
    że MC.
    W Polsce ... praktycznie bez znaczenia, jeśli obie mają te same warunki.

  • 4. Data: 2008-11-18 15:59:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Visa
    albo Mastercard
    ;)))

  • 5. Data: 2008-11-18 16:57:53
    Od: WW3 <w...@2...net>

    kris pisze:
    > Visa
    > albo Mastercard
    > ;)))

    JCB!

  • 6. Data: 2008-11-19 02:04:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Przenosilem wlasnie KK do Millenium i gosc dal mi wybor - Visa albo
    > Mastercard. Wybralem Vise, ale raczej z przyzwyczajenia niz z przekonania.
    >
    > Co uwazacie za lepsze i dlaczego?

    Lepiej mieć dwie różne karty w dwóch różnych bankach. Jeśli jest to po
    jednej sztuce VC i MC, to już w ogóle jest idealnie, gdyż jesteś
    "ubezpieczony" nie tylko na wypadek padu systemu banku, ale również na
    wypadek padu systemu akceptanta. A jak już ktoś ostatnio pisał VISA ostatnio
    zaliczyła parę padów.

  • 7. Data: 2008-11-19 13:35:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W anglosaskich visa, w kontynetalnych eurocard (czyli master).
    JaC