  • 11. Data: 2005-05-20 18:50:51
    Temat: Re: KK odmowa. Jakie formalności
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Catbert napisał(a):

    > Jest co najmniej kilka powodów:
    > - sprawy dotyczące pieniędzy załatwia się na piśmie, a nie na gębę.

    Ty niczego nie załatwiasz. Ubiegasz się tylko w Banku o to lub o owo. Jak
    będziesz miał zgodę Banku to wtedy będziecie się wymieniać papierkami

    > - pacjent ma prawo do jednoznacznej diagnozy, może chcieć się ubiegać o
    > kk gdzie indziej i chce wiedzieć, czy "postepowanie jest w toku" czy nie.

    No to zadzwonił i usłyszał, że nie są zainteresowani. Sugerujesz, że mają
    się teraz tłumaczyć na piśmie dlaczego nie chcą mieć z nim przyjemności?

    > - pacjent może być pytany przy ubieganiu się o kk gdzie indziej, czy mu
    > kiedykolwiek odmówiono - ma prawo udzielać jednoznacznej odpowiedzi,
    > bazującej na odpowiedzi banku.

    Podaj nazwę przynajmniej jednego banku, którego interesuje kto komu odmówił
    bo ja pierwsze słyszę o podobnej bzdurze a składałem wnioski do kilku
    banków

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 12. Data: 2005-05-20 18:52:25
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Catbert napisał(a):

    > "Po analizie wniosku xxxx skontaktuje się z Tobą na podany we wniosku
    > adres elektroniczny lub korespondencyjny, aby przekazać Ci decyzję
    > kredytową."

    Określono okres czasu, po którym ma nastąpić odpowiedź? :)

    j/w

    Zgłoszą się po roku :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 13. Data: 2005-05-21 01:09:15
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    RAdek <r...@w...emarketing.pl> napisał(a):

    > Czy wg. szanownego forum, nie powinienem tego dostać na piśmie?

    IMHO możesz:
    1. Zażądać zwrotu oryginałów dokumentów, jeśli nigdzie nie podpisałeś
    paragrafu, w którym zwalniasz bank z obowiązku zwrotu.
    2. Zabronić im przetwarzania Twoich danych osobowych. Jak Ci przez pomyłkę
    przyślą jakąś ofertę, to będziesz się mógł na nich powyżywać.
    3. Zapamiętać, aby nigdy nie przesyłać oryginałów dokumentów, których nie
    możesz w prosty sposób odtworzyć.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 14. Data: 2005-05-21 14:56:23
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 5/20/2005 8:50 PM, Markus Sprungk wrote:

    > Ty niczego nie załatwiasz. Ubiegasz się tylko w Banku o to lub o owo. Jak
    > będziesz miał zgodę Banku to wtedy będziecie się wymieniać papierkami

    "My" już się "wymieniamy" papierkami - pacjent mógł np. przekazać
    bankowi swoje dossier : zaświadczenie z ZUS, US,.. więc wypada zachwoać
    formę komunikacji - ale , co tam - z pewnością to bank może mnie
    "załatwić" nie ja jego :-)

    > No to zadzwonił i usłyszał, że nie są zainteresowani. Sugerujesz, że mają
    > się teraz tłumaczyć na piśmie dlaczego nie chcą mieć z nim przyjemności?

    Nie mają się tłumaczyć dlaczego, lecz poinformować, że nie i koniec.
    Forma tego poinformowania winna być jednoznaczna - np.w Multi można
    status wniosku sprzwdzić via www wpisując pesel.
    Telefoniczna rozmowa z pracownikiem - wybacz, ktoś mógł mieć ciężki
    dzień i pomyliły mu się osoby.

    > Podaj nazwę przynajmniej jednego banku, którego interesuje kto komu odmówił
    > bo ja pierwsze słyszę o podobnej bzdurze a składałem wnioski do kilku
    > banków

    Pytanie takie było swego czasu we wniosku bodajże Pekao S.A.
    BTW widzę, że dobrze wkomponowałeś się w lewacki system prawny,
    wymagający by każda czynnośc była instruktażowo opisana - szczególnie
    dla niuńków, co im klient w robicie przeszkadza.

    Pzdr: Catbert

  • 15. Data: 2005-05-22 12:21:18
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Może Bank wychodzi z takie założenia, ze to zbędne

    A może nie powinien?

    > Złożonych CV też się nie odsyła

    Tylko że w takich przypadkach często jest umieszczona odpowiednia
    formułka w ogłoszeniu pracodawcy...

    > To już kwestia gustu

    No właśnie ;))

    NP: Testament - "The new order"

    --
    Blood on your hands as you put them
    Near the hole in your chest

  • 16. Data: 2005-05-22 22:53:05
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W porządnych jak ordnung krajach jednak się odsyła.
    JaC

  • 17. Data: 2005-05-27 08:53:14
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 5/20/2005 8:50 PM, Markus Sprungk wrote:
    > Catbert napisał(a):

    Miłej lektury:

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/pdf/umowa_visacharge
    _pl.pdf

    Dla leniwych: bank (ten akurat) zastrzega sobie możliwość przekazania
    wniosku o k. np. charge (wniosku - nie decyzji o wniosku) do BIK-u.

    Jest więc tak, że jakiś tam wniosek niby odrzucony i bez biegu
    formalnego ma tytuł prawny do tego, by rozpocząć własny żywot w
    historii kredytowej pacjenta banku.

    Nie jest więc tak, że pacjent "maca" bank, bank mówi "nie" i nic się nie
    dzieje. Dopowiedzienie sobie możliwych konsekwencji i perturbacji
    pozostawiam intelektowi czytelników.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2005-05-30 13:39:11
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 20 maja 2005 w pewnym liście napisane było:

    > A na wniosku nie było nigdzie informacji że zgadzasz się na zatrzymanie
    > tych rzeczy przez bank?

    Nie wiem, nie pamiętam. Kopii wniosku też nie zostawili :(

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    WinErr: Błąd ochrony. Prezydent nie żyje

  • 19. Data: 2005-05-30 13:40:49
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 21 maja 2005 w pewnym liście napisane było:

    > 3. Zapamiętać, aby nigdy nie przesyłać oryginałów dokumentów, których nie
    > możesz w prosty sposób odtworzyć.

    Niestety, zażądali oryginałów.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Nie ma tego złego, co by nam nie wyszło.