eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK odmowa. Jakie formalności › Re: KK odmowa. Jakie formalności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK odmowa. Jakie formalności
    Date: Sat, 21 May 2005 16:56:23 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <d6ni6p$qpu$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <6...@w...emarketing.pl>
    <16ik8mvqc3k6t.19nl7ridvzta3$.dlg@40tude.net>
    <d6kbor$bh1$1@korweta.task.gda.pl>
    <jjpg210dwi9j.2aiokx7dn3uu$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: afy9.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1116687385 27454 83.25.154.9 (21 May 2005 14:56:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 May 2005 14:56:25 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    In-Reply-To: <jjpg210dwi9j.2aiokx7dn3uu$.dlg@40tude.net>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:349702
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5/20/2005 8:50 PM, Markus Sprungk wrote:
    > Catbert napisał(a):

    >
    >>Jest co najmniej kilka powodów:
    >>- sprawy dotyczące pieniędzy załatwia się na piśmie, a nie na gębę.
    >
    >
    > Ty niczego nie załatwiasz. Ubiegasz się tylko w Banku o to lub o owo. Jak
    > będziesz miał zgodę Banku to wtedy będziecie się wymieniać papierkami

    "My" już się "wymieniamy" papierkami - pacjent mógł np. przekazać
    bankowi swoje dossier : zaświadczenie z ZUS, US,.. więc wypada zachwoać
    formę komunikacji - ale , co tam - z pewnością to bank może mnie
    "załatwić" nie ja jego :-)

    >
    >>- pacjent ma prawo do jednoznacznej diagnozy, może chcieć się ubiegać o
    >>kk gdzie indziej i chce wiedzieć, czy "postepowanie jest w toku" czy nie.
    >
    >
    > No to zadzwonił i usłyszał, że nie są zainteresowani. Sugerujesz, że mają
    > się teraz tłumaczyć na piśmie dlaczego nie chcą mieć z nim przyjemności?

    Nie mają się tłumaczyć dlaczego, lecz poinformować, że nie i koniec.
    Forma tego poinformowania winna być jednoznaczna - np.w Multi można
    status wniosku sprzwdzić via www wpisując pesel.
    Telefoniczna rozmowa z pracownikiem - wybacz, ktoś mógł mieć ciężki
    dzień i pomyliły mu się osoby.


    >>- pacjent może być pytany przy ubieganiu się o kk gdzie indziej, czy mu
    >>kiedykolwiek odmówiono - ma prawo udzielać jednoznacznej odpowiedzi,
    >>bazującej na odpowiedzi banku.
    >
    >
    > Podaj nazwę przynajmniej jednego banku, którego interesuje kto komu odmówił
    > bo ja pierwsze słyszę o podobnej bzdurze a składałem wnioski do kilku
    > banków

    Pytanie takie było swego czasu we wniosku bodajże Pekao S.A.
    BTW widzę, że dobrze wkomponowałeś się w lewacki system prawny,
    wymagający by każda czynnośc była instruktażowo opisana - szczególnie
    dla niuńków, co im klient w robicie przeszkadza.

    Pzdr: Catbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1