  • 1. Data: 2007-11-16 11:18:48
    Temat: KK millenium - wałek?
    Od: " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w czerwcu dokonalem zakupu na kwote ok 1200zl placac KK.
    Przyznaje ze jestem poczatkujacym uzytkownikiem KK .

    25.07 Nadszedl dzien splaty zadluzenia. O godz 21 postanowilem sprawdzic czy
    zadluzenie zostalo splacone
    , nadal zadluzenie wisialo wiec zdecydowalem sie na ''wczesniejsza splate'
    zadluzenia.
    Na rachunku KK pozostalo 58 zl.
    Nastepnego dnia okazalo sie ze na wyciagu bank pobral rowniez owe 58 zl na
    poczet splaty zadluzenia mimo, iz zostalo ono juz splacone.

    Czy mozna tak postepowac , dlaczego mam splacac swoje zadluzenie podwojnie?

    Bank oczywiscie nie uznal reklamacji oto fragment wyjasnienia:

    Otrzymaliśmy reklamację, dotyczącą odsetek naliczonych w miesiącu lipcu br.
    na rachunku karty Millennium Visa i wyjaśniamy, iż są one naliczane zgodnie z
    zasadami określonymi w Cenniku usług, w oparciu Regulaminu kart kredytowych
    wydawanych przez Bank Millennium SA.

    Stosownie do postanowień Regulaminu kart kredytowych:

    1) posiadacz karty głównej jest zobowiązany do zapewnienia na ROR w
    terminie spłaty dostępne środki wystarczające do obciążenia ROR przynajmniej
    minimalną kwotą spłaty. Posiadacz karty ma prawo do określenia wysokości
    miesięcznej stałej spłaty. Jeśli posiadacz nie zapewni w tym terminie środków
    wystarczających do obciążenia kwotą miesięcznej zadeklarowanej spłaty, Bank
    dokonuje obciążenia minimalną kwotą spłaty do wysokości dostępnych środków,
    naliczając stosowne odsetki ( par. 18),

    2) spłata zadłużenia na rachunku karty jest dokonywana w terminie spłaty
    bez odrębnej dyspozycji posiadacza kary głównej ze środków dostępnych na ROR.
    W tym celu bank obciąża ROR kwotą miesięcznej spłaty i uznaje rachunek karty
    (par. 17),

    3) zadłużenie na rachunku karty może być spłacone w dowolnym momencie
    poprzez dokonanie wcześniejszej spłaty (par. 13 ust. 2)

    Stosownie zaś, do regulacji zawartej w par. 18 Regulaminu ogólnego otwierania
    i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych, Bank realizuje
    dyspozycje, w dniu wskazanym w dyspozycji, jako termin realizacji, z tym,
    zastrzeżeniem, że Bank realizuje dyspozycje najpóźniej następnego dnia
    roboczego po jej złożeniu, po warunkiem zapewnienia wystarczających środków
    na ROR do jej realizacji.

    Mając na uwadze powyższe unormowania regulaminowe stwierdzić należy, iż w
    terminie spłaty karty posiadacz karty głównej winien zapewnić na rachunku
    bieżącym środki wystarczające do dokonania wymaganej spłaty zadłużenia na
    rachunku karty.

    Trudno też mówić o dyspozycji wcześniejszej spłaty karty, w przypadku jej
    zadysponowania z rachunku bieżącego w terminie spłaty karty lub w przeddzień
    tego terminu (skoro dyspozycja taka może być wykonana w następnym dniu
    roboczym, czyli w tzw. normalnym terminie spłaty).

    W nawiązaniu do Pana reklamacji dotyczącej korekty dokonanej w dniu 6
    sierpnia 2007 na kwotę 23,44 PLN. Pragniemy poinformować, iż zgodnie z Pana
    zgłoszeniem dotyczącym nadwyżki na rachunku karty została dokonana korekta
    tj. został obciążony Pana rachunek karty i uznany Pana rachunek bieżący.

    W związku z powyższym Bank nie znajduje podstaw do uznania Pana reklamacji.

  • 2. Data: 2007-11-16 11:20:07
    Temat: Re: KK millenium - wałek?
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    atott <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W związku z powyższym Bank nie znajduje podstaw do uznania Pana reklamacji.

    przepraszam za te powtorke, gazeta.pl zawisla na chwile

  • 3. Data: 2007-11-20 18:39:32
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    eh

    ja napisałem LIST do KREDYT BANKU z 2 miesiace temu do dziś nikt się nie
    odezwał.

    iBin

    jednym słowem w 4L mają klientów