  • 1. Data: 2007-11-15 19:01:40
    Temat: ankieta - własne mieszkanie
    Od: ankieta <p...@g...com>

    Szanowni Grupowicze!

    Mam nadzieję, że nie będziecie mieli za złe zaśmiecania grupy.
    Chciałabym Was prosić o pomoc w zgromadzeniu danych do mojej pracy
    magisterskiej.
    Będę bardzo zobowiązana za wypełnienie ankiety, do której linka podaję
    poniżej.
    Nie powinno to zająć więcej niż kilka minut.
    Ankieta dotyczy możliwości i preferencji zakupu własnego mieszkania.

    http://webankieta.pl/ankieta/w1hpoev55wnq

    Jakiekolwiek uwagi do kształtu pytań i odpowiedzi proszę umieszczać
    bezpośrednio w ankiecie (pyt. 14).
    Jeżeli ktoś chciałby zapoznać się z wynikami ankiety, proszę o
    odpowiednią informację w ankiecie.

    Serdecznie pozdrawiam,
    magda