  • 1. Data: 2007-11-16 19:34:48
    Temat: Karta niespersonalizowana
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Jakie wady ma karta niespersonalizowana w stosunku do karty spersonalizowanej?

  • 2. Data: 2007-11-16 19:52:35
    Temat: Re: Karta niespersonalizowana
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 20:34, "Wabi" <b...@o...eu> wrote:
    > Jakie wady ma karta niespersonalizowana w stosunku do karty spersonalizowanej?

    Dziwnie na ciebie patrza przy placeniu i upewniaja sie u przelozonych,
    czy moga toto przyjac.

    Przynajmniej ja tak mialem, gdy placilem raz taka karta.

  • 3. Data: 2007-11-17 15:31:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Dziwnie na ciebie patrza przy placeniu i upewniaja sie u przelozonych,
    > czy moga toto przyjac.

    w razie wpadki (zagubienia/kradzieży) procedura zastrzegania
    (telefoniczna) jest bardziej upierdliwa: warto mieć gdzieś zapisany
    numer karty, personalia osoby, na którą była kupiona karta, i numer
    konta, do którego taka karta jest podpięta.

    andy_nek

  • 4. Data: 2007-11-17 20:46:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-17 16:31, Andrzej Kłos stwierdził, że:
> [...]
    > numer karty, personalia osoby, na którą była kupiona karta, i numer
    > konta, do którego taka karta jest podpięta.

    Hmm. Jeśli jesteś jej posiadaczem i zastrzegasz, to wystarczy imię,
    nazwisko oraz PESEL + kilka odpowiedzi na pytania weryfikacyjne (o ile
    zastrzegasz ją w "swoim" banku).
    Jeśli jesteś znalazcą - podajesz numer karty.
    Co w tym upierdliwego?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2007-11-17 22:28:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > zastrzegasz ją w "swoim" banku).
    > Jeśli jesteś znalazcą - podajesz numer karty.

    wKF: zastrzegałeś kiedyś kartę niespersonalizowaną? Bo ja tak. I co to
    jest "swój" bank? Jeżeli kupuję taką kartę, np. Podróżnika w ING to ten
    bank jest "swój" czy nie?

    andy_nek

  • 6. Data: 2007-11-18 11:12:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-17 23:28, Andrzej Kłos stwierdził, że:
    > wKF: zastrzegałeś kiedyś kartę niespersonalizowaną?

    Owszem.

    > Bo ja tak. I co to
    > jest "swój" bank?

    Wystawca karty (właściciel w zasadzie).

    > Jeżeli kupuję taką kartę, np. Podróżnika w ING to ten
    > bank jest "swój" czy nie?

    Owszem, jest. Napisz więc, że problem dotyczy procedury zastrzegania
    kart niespersonalizowanych w ING, a nie ogólnie w bankach.

  • 7. Data: 2007-11-18 16:34:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wabi pisze:
    > Jakie wady ma karta niespersonalizowana w stosunku do karty spersonalizowanej?

    Jest niespersonalizowana :-)))

    BP, NMSP :-)

  • 8. Data: 2007-11-19 10:09:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <

    > Owszem, jest. Napisz więc, że problem dotyczy procedury zastrzegania
    > kart niespersonalizowanych w ING, a nie ogólnie w bankach.

    ING ma pełne moje dane do karty podroznika podczepia mi ją
    do internetowego podglądu na różne produkty ING

    na szczescie nie zastrzegalem takiej karty ale podanie moich danych
    identyfikuje ją bezbłędnie więc nie powinno być problemów
    *** blad ***