  • 1. Data: 2007-11-15 21:33:34
    Temat: Dwa potwierdzenia przelewu
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Czy mogę przygotować 3-odcinkowe polecenie przelewu i poprosić bank o wydanie
    dwóch części? A jeśli tak to czy jest za to jakaś prowizja? Czy nie jest tak, że
    do jednej operacji wydaje się jedno potwierdzenie?

  • 2. Data: 2007-11-16 00:31:46
    Temat: Re: Dwa potwierdzenia przelewu
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On 15 Nov 2007 22:33:34 +0100
    "Wabi" <b...@o...eu> wrote:

> [...]
    > wydanie dwóch części? A jeśli tak to czy jest za to jakaś prowizja?
    > Czy nie jest tak, że do jednej operacji wydaje się jedno

    Jeżeli masz dostęp do konta poprzez www i masz dostęp do bezpośredniego
    wydruku lub pobrania potwierdzenie przelewu w np formacie .pdf to może
    sobie drukować do woli - ile drukarka wytrzyma ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-11-16 07:28:50
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Wabi" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak, że
    > do jednej operacji wydaje się jedno potwierdzenie?

    stepla na drugim odcinku nikt ci nie przybije bo to tak jakbyś 2 razy kase
    przelał, ale ksero możesz sobie robić do woli

  • 4. Data: 2007-11-16 08:59:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Grześ pisze:

    > stepla na drugim odcinku nikt ci nie przybije bo to tak jakbyś 2 razy kase
    > przelał, ale ksero możesz sobie robić do woli

    Bank musi umożliwić wydanie duplikatu potwierdzenia przelewu.
    W czym problem, aby podbił drugi raz część dla zleceniodawcy z wyraźnym
    dopiskiem DUPLIKAT? No chyba, że z zasady duplikaty wydaje w innej formie.

  • 5. Data: 2007-11-16 21:41:49
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Bank musi umożliwić wydanie duplikatu potwierdzenia przelewu.
    > W czym problem, aby podbił drugi raz część dla zleceniodawcy z wyraźnym
    > dopiskiem DUPLIKAT? No chyba, że z zasady duplikaty wydaje w innej formie.nie
    podbije stemplem drugiego egzemplarza. Mozesz poprosic o ksero za
    zgodnosc z oryginałem obite przez pracownika

  • 6. Data: 2007-11-17 11:34:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Gostecka pisze:

    > zgodnosc z oryginałem obite przez pracownika

    Zatem przychodzę do banku parę dni po zleceniu przelewu i proszę o
    duplikat potwierdzenia wykonania przelewu. Oryginalnego potwierdzenia
    NIE MAM - zjadł je pies. Co robi bank? W jakiej formie wydaje tenże
    dokument? Bo wydać musi, albo co najmniej powinien - i potwierdzić
    stemplem i podpisem.

    Potwierdzenia drukowane samodzielnie z serwisów internetowych w tym
    momencie pomijamy.

  • 7. Data: 2007-11-19 20:55:57
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > stemplem i podpisem.
    >
    > Potwierdzenia drukowane samodzielnie z serwisów internetowych w tym
    po pierwsze nie pomijamy, tylko jak przyjdziesz z wydrukiemt o bank ci
    potwierdzi
    a standardem jest ze Bank wystawi zaświadczenie, chyba ze przelew bylk
    robiony w oddziale to zrobią ci ksero