  • 1. Data: 2007-11-15 16:04:57
    Temat: ultimatum do malego BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    1. Zniesc oplaty za wydanie i posiadanie karty debetowo-bankomatowej
    (w tym oplaty karne za nierobienie nia zakupow)
    2. Obnizyc oplate za konto srebrny sezam (inne jak chcecie) :)
    3.Na stale bezplatnie dodac KK silwer do srebrnego sezama (no
    przeciez to samo sie nasuwa - srebrne do srebrnego)
    4.Wprowadzic do powyzszej bezplatnej KK opcje przelewow na dowolne
    konto, traktowanych jak transakcja bezgotowkowa, jesli splaci sie je w
    GP (niech strace - mozecie kasowac 3 zl za taki przelew - jak w KK
    Moneypl)

    Daje wam czas do wiosny......

    Ale ich nastraszylem ;)

    Ale w sumie, skoro sie kurcza, zmniejsza sie ilosc bankomatow, chca
    utrzymac dotychczasowych i przywabic nowych klientow....

    Acha. Jeszcze

    5. Tylko nie probujcie roznych takich majstrowan przy kartach jak samo
    GeMoney ma, ze wstydzi sie TOiP w necie pokazac - to ma byc porzadny
    bank po fuzji, z klasa :)

  • 2. Data: 2007-11-16 00:35:42
    Temat: Re: ultimatum do malego BPH
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 15 Nov 2007 08:04:57 -0800 (PST)
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ale w sumie, skoro sie kurcza, zmniejsza sie ilosc bankomatow, chca
    > utrzymac dotychczasowych i przywabic nowych klientow....

    No to chyba raczej koncert życzeń ;)
    Z tego co pamiętam jak byłem w BPH to tam się zawsze zmieniało, ale na
    gorsze dla klientów, co też skłoniło mnie do emigracji. No ale może pod
    nowymi władzami i po takim ostrym cięciu na pół kto wie może się coś
    ruszy - oby!

    Xenocide