  • 31. Data: 2007-11-17 22:06:10
    Temat: Re: KK millenium - wałek?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 17 Nov 2007 21:18:07 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >pozniej tez byla mowa ze Millennium moze zgodnie z regulaminem
    >zrealizowac dyspozycje w dniu następnym, a forse na to pewnie
    >blokuje od razu :-)

    to prowadziłoby do absurdalnego wniosku, że polecenie spłaty KK w
    piątek mogłoby być zrealizowane w poniedziałek, a do tego w sobotę
    jeszcze pewnie mogliby dołożyć monit za parędziesiąt złotych.

    Moim zdaniem bank nie może zrealizować spłaty KK później niż zlecił ją
    klient, zwłaszcza jeśli od razu zablokował tę kwotę. Bank ma te
    pieniądze na prowadzonym przez siebie rachunku, nie może więc
    twierdzić, że dłużnik mu jej nie dał do dyspozycji.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 32. Data: 2007-11-18 06:28:04
    Od: " mar" <y...@W...gazeta.pl>

    potwierdzam. to co dzieje się z obsługą w tym banku ostatnio to żenada. mi
    konto już zamykają 3 miesiąc.

  • 33. Data: 2007-11-18 09:25:02
    Temat: Re: KK millenium - wa_ek?
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 17 Nov 2007 23:06:10 +0100
    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

> [...]
    > pieniądze na prowadzonym przez siebie rachunku, nie może więc
    > twierdzić, że dłużnik mu jej nie dał do dyspozycji.

    Z tego co miałem okazję się przekonać we wszystkich innych bankach jest
    tak, że jeżeli ze swojego konta w banku zlecę przelew na spłatę kk w
    tym samym banku, to jest to robione tego samego dnia - co jest jak
    najbardziej logiczne i oczywiście oczywiste. No, ale widać, że w Mille
    jest inaczej. IMO to jest jawne naciąganie klientów.

    Xenocide

  • 34. Data: 2007-11-18 10:34:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    mar pisze:
    > potwierdzam. to co dzieje się z obsługą w tym banku ostatnio to żenada. mi
    > konto już zamykają 3 miesiąc.

    A ja chyba będę musiał co miesiąc reklamować niedoręczenie wyciągu do
    nowej KK. Skoro wolą co miesiąc wysyłać ręcznie duplikaty, zamiast
    włączyć generowanie automatyczne... to w zasadzie nie mój problem... :-)

  • 35. Data: 2007-11-18 17:13:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 21:40, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > I w tym miejscu bank zrobił przekręt szyty grubymi nićmi!
    > Bo jeśli "wcześniejsza" spłata w wysokości 1200 złotych miała zostać
    > dokonana dopiero w dniu 26.07, to w dniu 25.07 na koncie była
    > wystarczająca ilość środków na dokonanie spłaty zadłużenia karty i bank
    > powinien pobrać z konta nie 58 zł, ale kwotę 1200 zł, natomiast powinien
    > odrzucić przelew zaplanowany na dzień 26.07, gdyż w tym dniu
    > wystarczających środków na koncie już nie było.
    > Ale właśnie dzięki takim szwindlom karty kredytowe są dla banków złotym
    > interesem.

    Masz racje.
    Przelewy powinny byc zdejmowane w kolejnosci.
    Prawdopodobnie bank realizuje sobie sciagniecia na splate karty po
    polnocy 26-o a nie 25-o jak powinien, a wtedy kwota byla juz
    zablokowana.

  • 36. Data: 2007-11-19 09:58:46
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > zleci=B3 j=B1
    >
    > Z tego co mia=B3em okazj=EA si=EA przekona=E6 we wszystkich innych bankach =
    > jest
    > tak, =BFe je=BFeli ze swojego konta w banku zlec=EA przelew na sp=B3at=EA k=
    > k w
    > tym samym banku, to jest to robione tego samego dnia - co jest jak
    > najbardziej logiczne i oczywi=B6cie oczywiste. No, ale wida=E6, =BFe w Mille
    > jest inaczej. IMO to jest jawne naci=B1ganie klient=F3w.
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
> [...]

    moze mozna zatem zapisy regulaminu Millenium zinterpretowac jako niekorzytsne
    dla klientow i probowac zmusic M. do ich zmiany z pomoca np UOKIK?

  • 37. Data: 2007-11-19 10:01:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

> [...]
    > do nowej KK. Skoro wolą co miesiąc wysyłać ręcznie duplikaty,
    > zamiast włączyć generowanie automatyczne... to w zasadzie nie mój

    ja tez po okresie testów millenetu uciekłem z tego banku
    - to nie jest bank przyjazny klintowi
    *** blad ***

  • 38. Data: 2007-11-19 14:48:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Nov 2007 09:58:46 +0000, atott napisał(a):

    > moze mozna zatem zapisy regulaminu Millenium zinterpretowac jako
    > niekorzytsne dla klientow i probowac zmusic M. do ich zmiany z pomoca np
    > UOKIK?

    Hmmm wiesz Ty zleciłeś przelew w wymaganym terminie i IMO to nie ma w tym
    żadnej Twojej winy i obciążanie Ciebie jakimiś odsetkami to kpina. Myślę,
    że możesz napisać do UOKiK i zapytać co oni na to?

    Xenocide

  • 39. Data: 2007-11-19 17:16:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 19 Nov 2007 09:58:46 +0000 (UTC), atott napisał(a):

    > moze mozna zatem zapisy regulaminu Millenium zinterpretowac jako niekorzytsne
    > dla klientow i probowac zmusic M. do ich zmiany z pomoca np UOKIK?

    To jest chyba najlepsze rozwiązanie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof