  • 1. Data: 2007-11-15 11:40:29
    Temat: Eksport danych ze strony mBanku do Excela
    Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chciałem sobie przekopiować harmonogram spłaty kredytu do Excela żeby trochę
    się nim pobawić ;) ale niestety wszystko ląduje w jednej komórce. Jest jakiś
    sposób, żeby dane ze strony przenieść do Excela w sposób umożliwiający dalszą
    obróbkę?

  • 2. Data: 2007-11-15 12:24:35
    Temat: Re: Eksport danych ze strony mBanku do Excela
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    Boban pisze:
> [...]
    > sposób, żeby dane ze strony przenieść do Excela w sposób umożliwiający dalszą

    Wklej do .doca, wlacz widocznosc bialych znakow, sprawdz co separuje
    komorki, wklej do pliku .txt i zaimportuj do excela z odpowiednim
    separatorem.

    pzdr. jijomo

  • 3. Data: 2007-11-15 13:29:56
    Od: Grysik <g...@g...com>

    On 15 Lis, 12:40, "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > sposób, żeby dane ze strony przenieść do Excela w sposób umożliwiający dalszą

    Możesz też użyć funkcji wkej specjalnie bez formatowania... mi
    przynajmniej z lukasa tak to działa.

  • 4. Data: 2007-11-15 13:30:18
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    jijomo <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wklej do .doca, wlacz widocznosc bialych znakow, sprawdz co separuje
    > komorki, wklej do pliku .txt i zaimportuj do excela z odpowiednim
    > separatorem.

    Dzięki ale nie wiem co to są białe znaki. Pomoc Worda też nie wie.

  • 5. Data: 2007-11-15 13:36:24
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    Grysik <g...@g...com> napisał(a):

    > Mo=BFesz te=BF u=BFy=E6 funkcji wkej specjalnie bez formatowania... mi
    > przynajmniej z lukasa tak to dzia=B3a.

    Bingo!!! Zadziałało wklej specjalnie jako tekst Unicode. Wielkie dzięki wszystkim.

  • 6. Data: 2007-11-15 14:59:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fhhhla$7d8$1@inews.gazeta.pl, *Boban* wrote:

    > Dzięki ale nie wiem co to są białe znaki. Pomoc Worda też nie wie.

    Ale google wie. Zapytaj go. Juz w drugim linku, nawet bez otwierania sie
    dowiesz. To nie boli.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."